2008 sock knit along

Jeg har meldt meg på en årslang sokkealong på ravelry også. Her er alt litt friere og alle mønstrene er allerede klare. Jeg har planer om å ta disse litt etter litt. Men det er morsomt å følge mange andre i andre land samtidig også.

Her er mønstrene som skal strikkes i løpet av 2008:

  • January: Basic Crew of your choice
  • February: Jaywalker/UFO
  • March: Tube sock of your choice
  • April: Anklet of your choice/UFO
  • May: Knitty pattern of your choice
  • June: Fair isle/multi color sock of your choice or UFO
  • July: Lacy sock of your choice
  • August: Cabled sock of your choice/UFO
  • September felted footwear of your choice
  • October: pink sock of your choice (Breast Cancer Awareness month)
  • November: UFO Month
  • December: Christmas socks of stocking of your choice

Januar er jeg allerede ferdig med og har startet på to nye par.

189_8982.jpg

sokker.jpg

4 kommentarer

  1. kicki said,

    januar 1, 2008 kl. 2:16 pm

    Se her er en som har fått dreis på sokkene ja. Gleder meg til å følge den nye bloggen din, Kiwa!!

  2. elisabetht said,

    januar 1, 2008 kl. 3:52 pm

    Gratulerer med ny blogg. Skal følge med på denne 🙂

  3. Elisabeth said,

    januar 1, 2008 kl. 3:54 pm

    Ble bare tull da jeg skrev kommentar mens jeg var pålogget i WP, ble jo linket til helt gal plass da. Skulle si gratulerer med ny blogg!

  4. januar 2, 2008 kl. 9:51 am

    Blir spennende å se alle de flotte sokkene du skal strikke.
    Gratulere med ny blogg og et riktig godt nyttår til deg.


Legg igjen en kommentar

