Sting for sting 2008

Og så den nest siste alongen jeg har meldt meg på er Sting for sting 2008. Her skal vi sy en blokk hver måned som er laget av en av deltakerne i alongen. Jeg har tjustartet i løpet av desember, og har sydd litt sånn når det har passet. Har litt igjen enda, men dette var virkelig morsomt! Gleder meg til februarmønsteret kommer.

januar stitchery

Jeg har valgt å sy med en og to tråder og i forskjellige farger. Jeg har også fargelagt litt med oljefarger, og er spent på hvordan det blir til slutt. Jeg bestemte meg tidlig for at denne blokken skal brukes til en skopose. Så får vi se hvor lang tid det tar før den blir sydd.

1 kommentar

  1. sina said,

    januar 1, 2008 kl. 1:23 pm

    Grattis med ny blogg! Nydelige farger! Gleder meg til å følge med her;)


Legg igjen en kommentar

