Januarblokken er ferdig!

Ja, nå er jeg ferdig med januarblokken. Dette var utrolig morsomt, og det er synd det er så lenge til februar og ny blokk kommer. Men jeg har som mål å få gjort ferdig dette bildet på noe annet. Tenker at det kan bli en pose for makeløsesokker eller som skopose. Kanskje jeg må sy to slike bilder slik at jeg kan lage begge deler. Men først skal jeg strikke noen sokker og en lue…  Tror jeg har tatt litt vann over hodet med alle disse alongene…

Januar

Fargeleggingen synes ikke så godt som jeg hadde håpet, og litt krøllete ble det. Men ellers er jeg gankse fornøyd med min alle første broderusk.

8 kommentarer

  1. Marita Bk said,

    januar 2, 2008 kl. 4:38 pm

    så flott den ble! Grattis med ny blogg også. Ser du skal være overbusy i 2008. Send over litt energi til meg også er du snill :o)

  2. lises said,

    januar 2, 2008 kl. 5:06 pm

    Det ble kjempeflott, og for en god idé med en sånn sokkepose! Ja, vi har en del makeløse her i huset…

  3. mluni said,

    januar 2, 2008 kl. 5:29 pm

    Så flink du har vært! Jeg har enda ikke knødd meg til å få bestilt den broderuskpakken…

  4. Dolci said,

    januar 2, 2008 kl. 7:23 pm

    Så flott den ble!! Jeg har enda ikke begynt på min, trøster meg med at januar har nettopp begynt…
    Gratulerer med ny blogg, kjempeflott!

  5. Irenetur said,

    januar 2, 2008 kl. 9:40 pm

    Så flott den ble. I dag har jeg kjøpt vatt og merkepenn, så nå skal eg snart begynne også…. snaaart.

  6. Syersken said,

    januar 3, 2008 kl. 10:23 pm

    Kjempeflott januar bilde,artig med den fargeleggingen,det var jo en ide..

  7. toja said,

    januar 4, 2008 kl. 8:15 am

    Det ble kjempefint!

  8. Tiriltunge said,

    januar 5, 2008 kl. 2:54 pm

    Denne ble flott. Koselig med bruk av fargeblyanter også. Tror kanskje jeg må prøve meg på det.


Legg igjen en kommentar

