Thuja sokker

Jeg har kommet inn i en sokkestim! Dette er moro! Tenk at alt som skulle til var å finne en hel som passet meg å strikke! Det er moro! Og siden vaffelsokkene ble så fort ferdig, så har jeg begynt på noen nye i samme garn og samme pinner. Vaffelsiokkene jeg strikket veier 72 gr, og jeg har 150 gr av garnet. Så da blir det jo nok til ett par til i samme str. Men nå med annet mønster. En liten tur inne på ravelry og jeg fant disse. Thujasokkene er veldig fine ut og er utrolig raske og greie å strikke. Godt fornøyd allerede. Så nå gjenstår det jo bare å se om de er gode å ha på også.

thuja-socks.jpg

Garnet er Sildre og jeg har lagt opp 48 masker på pinne 3,5. kjempekjekt!

6 kommentarer

  1. amylin said,

    januar 13, 2008 kl. 8:18 pm

    Så fine de sokkene var da. Kanskje jeg må prøve dem også? Fortsatt god søndagskveld.

  2. mluni said,

    januar 13, 2008 kl. 10:50 pm

    Du har jo tatt helt av på sokkefronten! Artig å se at det bare var rette helvarianten som skulle til – kjempeflink er du 🙂

  3. Tittei said,

    januar 14, 2008 kl. 4:31 pm

    Fine sokker. Er de til meg? *hyper*

  4. vivi said,

    januar 14, 2008 kl. 6:07 pm

    Disse har jeg også strikket! Til mannen:)
    Digger denne oppskriften, for sokkene er raske å strikke.
    Flott farge!

  5. lises said,

    januar 15, 2008 kl. 2:37 pm

    Fine sokker, kanskje jeg skal skrive de opp på den eviglange to do-listen min..?

    Du har fått en award i bloggen min.

  6. Fjompen said,

    januar 15, 2008 kl. 4:39 pm

    Så flotte sokker du strikker. Er ganske fersk sokkestrikker selv, og her var det inspirasjon i massevis.


Legg igjen en kommentar

