Overraskelsen – baby surprise jacket

Ja, endelig fikk jeg strikket denne jakken som jeg har sett på så lenge. Jeg trodde jeg hadde nok garn, men det hadde jeg ikke. Så da ble det litt forskjellige farger og garn. Det ble ikke fint. Så jeg har strikket, nesten montert og rekket opp igjen en baby surprise jacket. Jeg kommer til å strikke flere, for denne var bare kjempemorsom!

Men jeg må bare finne garn jeg har litt mer av. For denne ble som sagt ikke særlig fin… bsj.jpg

bsj2.jpg

bsjgarn.jpg

Og nå må jeg finne noe nytt å få brukt dette garnet på…

Tror nok jeg skal klare det!

6 kommentarer

  1. irenetur said,

    januar 28, 2008 kl. 7:52 pm

    Syns den var flott, jeg!! Skjønner at du vil lage flere, nå kan du jo fellingen også hihi

  2. lises said,

    januar 28, 2008 kl. 8:09 pm

    Jeg synes også den var fin, men det er gjerne bare du som er så flink til å ta bilder..!

  3. Tittei said,

    januar 28, 2008 kl. 8:23 pm

    Den var jo kjempefin! Forøvrig kan jeg anbefale en luealong et sted til opprekksgarnet…

  4. vivi said,

    januar 28, 2008 kl. 8:59 pm

    Så stilig! Jeg synes du fikk stripene så fint til:-)
    Lykke til med neste!

  5. Helen Brekke said,

    januar 31, 2008 kl. 10:30 am

    Jeg synes den var veldig fin!

  6. Rigmor Henriksen said,

    mai 1, 2008 kl. 6:26 pm

    Jakka var kjempefin. Jeg har også lyst til å strikke en men finner ikke noen oppskrift. Fant en på engelsk men syns den var vanskelig å oversette. Vet du hvor man kan få tak i den på norsk?


Legg igjen en kommentar

