Visning av februarluen

februarlue2.jpg

Den grønne er strikket i to farger av Sandnes alpakka. Det er pinne nr 2 og 10 i diagrammet som er kontrastfargen og resten i grønt. Denne er strikket på pinne 4 og ble passelig til meg. Jeg mener jeg også har en rad mindre, men er ikke helt sikker på det.

februarlue3.jpg

Denne er strikket i mirasol hacho på pinne 3,5. Brukte under 50 gr og den ble desverre for liten for meg, men passelig til ungene mine. Jeg er ikke sikker på hva jeg synes om resultatet her, så jeg har ikke festet trådene. Synes ikke mønsteret kom til sin rett her.

Så da er det bare å hive seg rundt folkens!

Og til de som lurer: Lake Park hat by Marnie MacLean.

This is the hat for February in the yearlong KAL at Hobbyboden.

8 kommentarer

  1. irenetur said,

    januar 31, 2008 kl. 10:29 pm

    De var kuuule!! Er vel godt i gang med marsluen også du..hihi

  2. lilleduck said,

    januar 31, 2008 kl. 11:14 pm

    disse ble jo fine! Gleder meg til min!

  3. Cruzidull said,

    februar 1, 2008 kl. 10:39 am

    Den grønne som jeg så i går ble jo bare griselekker! Nesten (men bare nesten) så jeg angrer på at jeg ikke er med i luealongen. Forøvrig er jeg enig med deg i at det flotte mønsteret kom litt dårlig frem i den første luen, men den ble kul for det.
    (og inmari flaks for deg at du praktisk talt er ferdig med februarsokkene alt og…) 🙂
    God tur!

  4. vivi said,

    februar 1, 2008 kl. 12:11 pm

    Jeg er så glad jeg er med i denne alongen! Luen er bare kjempefin!
    Kanskje jeg skal forte meg å strikke denne i helga, i stedet for å lese pensum?
    God tur til Køben!

  5. Bea said,

    februar 1, 2008 kl. 12:51 pm

    Ååå.. vart heilt forelska i den grønne hua! Lenge siden eg har vore innom her no, og her har det jammen skjedd mykje. Så masse flotte sokker du har laga! 🙂

  6. Merete said,

    februar 1, 2008 kl. 1:25 pm

    Den grønne var flott Kiwa! Må hjem og se om det er noe i garnlageret som kan brukes. Er det kjærestetur dere skal på? God tur uansett!

  7. Ronille said,

    februar 9, 2008 kl. 12:23 am

    Hmmmm, som vanlig står eg dønn fast… heilt til det løsner… Uff, skal vel få til denne også 🙂 Ha ei riktig fin helg 🙂

  8. februar 11, 2008 kl. 12:37 pm

    […] har strikket en januarlue, to februarluer, fire marsluer (om det blir marsluer da, det vet vi aldri.), en Claudia og en Norolue på kiwavis. […]


Legg igjen en kommentar

