Heldige meg!

Jeg er heldig jeg! For på torsdag da jeg dro på strikketreff, så kom jeg hjem med litt garn! Det er kjekt det!

Se så fint da! Jeg fikk ett nøste Noro Kureyon av Vivi som  takk for tekannen hun fikk av meg. Tusen takk! Det blir nok en lue tenker jeg. Også fikk jeg ett nøste med Ayda sokkegarn av Cruzidull i premie for strikkeutfordringen i hadde i januar. kjempekjekt! De ligger klar til å bli enten jaywalkers eller vaffelsokker.

garn.jpg

Og nå pakker jeg. København står for tur den neste uken. Studietur er hensikten, men jeg tror nok at det blir litt annet enn studier også. Litt shoppig og ølsmaking er et must tenker jeg. Men når man skal på reise, så må man pakke. Og nå har jeg pakket strikketøyvesken. Se her da! Jeg har kjøpt pose av Felisi. Var den ikke fin? Den er stor og uten skillevegg. Akkurat slik jeg ønsket meg! Tusen takk, Felisi.

strikkemappe.jpg

Har pakket garn og pinner til tre luer og ett par sokker. Tror jeg skal ha nok da…

Og jeg glemte jo å vise noe. Se hva mer som kom sammen med garnet fra Cruzidull.  Gullfisk og gullpenger til gutta mine! Fredrik tok seg en jafs av den ene fisken med en gang, så vi får nok holde de litt unna han kanskje… Men var de ikke søte??

gullfisk.jpg

Dere får alle ha en riktig fin uke. Køben kaller!

5 kommentarer

  1. Tittei said,

    februar 2, 2008 kl. 12:20 pm

    Kule fisker! Jeg vet forresten om en fin lue det Noro-nøstet kan bli….

  2. vivi said,

    februar 2, 2008 kl. 12:23 pm

    God tur til Køben! Det fortjener du:)
    Gleder meg til å se hvilken lue du velger å strikke. Kjekt at ungene er glad i fisk, men det er vel en fordel at de heller spiser vanlig fisk, hehe.
    Kos deg masse på tur!

  3. sipusa said,

    februar 2, 2008 kl. 8:58 pm

    God tur til Køben!!
    Flott med fint garn, kanskje du finner noe der nede også?

  4. Netta said,

    februar 4, 2008 kl. 7:41 am

    God tur til Køben og studieturen. Skal bli spennende å se hva du får laget der nede mellom ølsmakingene. Kanskje den ene av de tre luene du har meg garn til er marslua……………

  5. lises said,

    februar 10, 2008 kl. 9:57 pm

    Så kjekt med garn! Ja, og gaver generelt..!


Legg igjen en kommentar

