Hvor mange luer strikker jeg i 2008?

Jeg har bestemt meg for å holde tellingen på hvor mange luer jeg strikker i 2008. Så nå må jeg ha litt opptelling her.

Jeg har strikket en januarlue, to februarluer, fire marsluer (om det blir marsluer da, det vet vi aldri.), en Claudia og en Norolue på kiwavis. Det blir 8 luer til nå i 2008. Det kan bli noen dette altså. Det er kjekt med luer og de sitter jo på hodet fra jeg står opp til jeg legger meg, så det er jo nyttig også.

Så får jeg se om jeg klarer å holde telling. Det blir i alle fall 12, siden jeg strikker alle i alongen, men slik det ser ut nå, så blir det nok en del fler.

kiwalue.jpg

Dette er luen som jeg kaller Kiwaluen. Det er i utgangspunktet One skein noro hat men jeg har snudd spiralen og laget min lue slik. Ikke veldig vanskelig, men likte godt fargene her. Det blir nok fler slike, for det nøstet jeg fikk av Vivi, skal også bli noe slikt som dette!

3 kommentarer

  1. Tittei said,

    februar 11, 2008 kl. 12:05 pm

    Jeg tipper du strikker 104 luer i år.

  2. Marita said,

    februar 11, 2008 kl. 12:54 pm

    *ler* …og hvor mange hoder skal til disse festes til? skavisse: mann, tre barn, ørten venninner og deres barn….. Holder med Tittei – noen og hundre luer burde holde ut 2008 *ler meg skakk*

    Håper du kan excel-ark så du får systematisert produksjonen?!

    Flinka! Jeg skal ikke strikke EN i 2008, men så har jeg ingen som vil bruke lue heller så da sparte jeg den jobben.

  3. vivi said,

    februar 11, 2008 kl. 10:14 pm

    Jeg skal i alle fall strikke 12! Og mere til, siden jeg stikker luer utenom alongen også. Gleder meg til å se Kiwaluen med garnet du fikk 🙂


Legg igjen en kommentar

