Jeg trener!

Ja for tenk, det gjør jeg. Jeg vil også kunne sy fine tepper, men jeg skjønner at det kreves ganske mye trening for å få de fine. Så nå trener jeg. Jeg fant en fin blokk som ikke så så veldig vanskelig ut. Men det var den. Sukk! Ikke enkelt med trekanter. Så nå vet jeg ikke om jeg vil trene mer…

stjerne1.jpg

kanskje jeg skal prøve å lage noe med firkanter? Er det lettere mon tro? Men noe teppe kommer ikke herfra før om ett par år tenker jeg. Må jo trene meg opp først…

1 kommentar

  1. Elisabeth said,

    februar 11, 2008 kl. 6:04 pm

    Kan da ikke ta sååå lang tid før du er ferdigtrent, dette ser da bra ut til å være trening 🙂 Stå på, teppet er nok nærmere enn du aner!


Legg igjen en kommentar

