Bittelitt shopping og overraskelse i posten.

Jeg har hatt opprydding i stoffene mine, og fant ut at jeg bare hadde blomsterstoffer. Store blomster, små blomster, gule blomster og røde blomster. Jeg hadde utrolig mye rart, men nesten ingen passet til det jeg ønsket meg. Jeg var jakt etter stoffer uten noe særlig mønster. Uten blomster, hjerter, Ole Brum’er og katter. De er geie de altså, til sitt bruk, men ikke til dagens plan. (Dagens = de neste måneders plan.)

Så da tok jeg turen inn på nett og kjøpte meg litt stoffer. Og se så fine da!

dsc00250.jpg

De to i front viste seg å være flanell eller noe. Myke og gode, men ikke helt det jeg tenkte jeg skulle kjøpe. Så jeg får nå se om jeg får brukt dem til noe. Og det helt til høyre er gul-oransje batikk stoff. Veldig fint, men mistet fargen på bildet. Gleder meg til å bruke disse! Kjøpte dem hos Desiree på Desirees lappeteknikk og det gikk kjempefort! Bestilte søndag og hadde dem i posten i dag! kjempekjekt!

Og ikke nok med at dette kom i posten i dag. Jeg fikk også en overraskelse. Eneste cluet jeg fikk var «Fra en hønemor». Ok, det var ikke bare enkelt. Men etter litt konferering med Tittei, så fant vi ut at det måtte være MaritaBK som var hønemoren. Jeg fikk mønster på en kjempefin løper. Noe hun sier skal være begynnergreier, men jeg er nå ikke helt sikker på det. Men Jeg skal nå prøve meg på den uansett. Hadde jo vært kjekt å ha noe påskedukete på bordet til påske vel?

dsc00252.jpg

mønsteret er fra  lappemakeriet.no og er kjempefint. Digger hønene, så de skal jeg uansett bruke på noe. Gleder meg til å se nærmere på dette. Tusen takk Hønemor!!

4 kommentarer

  1. Marita said,

    februar 13, 2008 kl. 8:53 pm

    Bare hyggelig! Må jo fyre under quiltere «in spe» sånn at de får komme i gang. Du har jo kommet godt igang med nydelig stoffkjøp!! En lekker bukett.

  2. tutten said,

    februar 13, 2008 kl. 11:22 pm

    Nydelige stoffer du har kjøpt deg.Gleder meg til å se alt det fine du lager av stoffet.Heldig du som har fått mønster til høne -pøne.

  3. vivi said,

    februar 14, 2008 kl. 4:20 pm

    Så nydelige stoffer! *misunnelig*
    Tror jeg må sy litt snart, nå er det så lenge siden sist.

  4. jogusi said,

    februar 16, 2008 kl. 6:16 pm

    Hei! Tok en tur innom og du har jammen vært flittig siden sist jeg var innom. Så mye fint du har laga og stoffa er kjempefine. Jeg har så lyst til å kjøpe stoff selv, men jeg skal bruke det jeg har før jeg handler inn nytt. Sukk…., men nå for tiden er det strikkegarnet som får unngjelde til sokker, strikket vennskapsteppe mm. Ha en fin helg.


Legg igjen en kommentar

