Pinweel blanket – ferdig

Ja jeg ble visst ferdig ganske raskt. 4 dager tok det meg å strikke dette. Ikke så aller verst. Jeg fant ut at jeg bare måtte strikke på, hvis ikke ville det nok blitt en ufo ganske raskt.

Det ble ikke veldig stort, men har en diameter på 90cm. Strikket i dobbel babyull på pinne 5.

pinweel-f.jpg

Det veier 370 gram ferdig. Jeg lurer på å lage en heklekant rundt, men jeg orker ikke helt enda. Vi får se hva som skjer…

pinweel-ferdig.jpg

Mønsteret kan dere finne her. Jeg endte opp på 560 masker. Det var laaaange runder på slutten…

8 kommentarer

  1. lises said,

    februar 26, 2008 kl. 10:30 pm

    Så fint det ble! Og så fire dager da…. Jeg skal ende opp på ca 500 masker på kjolen jeg strikker på, det høres veeeeldig mye ut.

  2. dyveke said,

    februar 26, 2008 kl. 10:40 pm

    Så kjapp du har vært! Syns stripene ble fine 🙂

  3. Cruzidull said,

    februar 26, 2008 kl. 10:41 pm

    Lange runder ja, det kan jeg tro, men kjempefint ble det!

  4. vivi said,

    februar 26, 2008 kl. 10:54 pm

    Jøss, du ble jo ferdig før jeg rakk se om jeg hadde noe babyull til deg! Imponerende tempo på deg! Teppet ble kjempefint! Det minner meg faktisk om Nautilusluen jeg strikket for litt siden, den som ble så stor husker du. Hadde jeg flatet den ut, hadde den blitt et lite teppe:-) Nå er jeg spent på hva det neste du skal lage blir! Håper å se deg på fredag! Diger klem.

  5. kicki said,

    februar 26, 2008 kl. 11:03 pm

    Oj, for et tempo det er på deg da!! Det ble kjempeflott.

  6. LindaN said,

    februar 26, 2008 kl. 11:10 pm

    4 dager???? utrolig….. Flott ble det også 🙂

  7. Marita said,

    februar 27, 2008 kl. 10:10 am

    wow – lekkert! Kunne vært en god ide til å bruke restegarn på også det der vel? *grubler*

  8. Tittei said,

    februar 28, 2008 kl. 9:09 am

    Det ble kjempefint, Kiwa. Raskt gikk det også. Du setter harde standarder her, hehe.


Legg igjen en kommentar

