Sokker er ferdig!

Ja, så ble jeg ferdig med noe i dag også. Det kan bli hardt å følge opp denne farten her. Men i dag strikket jeg ferdig sokkene av garnet jeg vant av Cruzidull. De ble kjempefine og kjempegode. Så jeg er superfornøyd.

198_9892.jpg

Og da jeg var ferdig med sokkene, så ryddet jeg litt i garnet mitt. Jeg har jo nettopp brukt masse babyull på pinweel blanket, så jeg trodde jeg hadde brukt en del av lageret. Men så fant jeg en bærepose til med babyull. Hmpf! Så da måtte jeg bruke litt til. Så i dag begynte jeg på nytt teppe. Nå tester jeg ut log cabin teknikken og har planer om å lage teppe på ca 120x120cm. Så får vi se hvordan det går.

198_9897.jpg

Fargene er i alle fall spreke, så det kan bli stilig dette her. Jeg lurer mest på om jeg skal lage flere slike firkanter som dette eller om jeg skal bygge utover på denne ene. Så enten en stor firkant eller flere små som jeg syr sammen. Gruble. Kom gjerne med innspill!

Og i morgen skal vi ha forfatterbesøk i praksis, så jeg håper jeg kommer meg opp i tide. Ikke bare lett å ikke være helt frisk og rask.

5 kommentarer

  1. kicki said,

    februar 27, 2008 kl. 10:02 pm

    Kjempeflotte sokker, er et bra tempo du holder for tiden…

  2. tutten said,

    februar 27, 2008 kl. 10:03 pm

    Du blir jo rene sokkeguroen. Teppet ser fint ut.Gleder meg til å se det ferdig.

  3. vivi said,

    februar 27, 2008 kl. 10:04 pm

    Hvor henter du all strikketiden fra? Har ditt døgn flere timer enn mitt?
    Dette blir er fartsstrikkebot! Tenk at bare for få måneder siden, så strikket du ikke sokker i det hele tatt! Flinka:-)
    De ble kjempefine, og det blir teppet også.

  4. Cruzidull said,

    februar 28, 2008 kl. 8:59 am

    Nei, nå må du roe ned før stikkepinnene blir rødglødende og garnet tar fyr!

    Kjempefine sokker og stilig med mangefarget teppe! Jeg holder en knapp på mange små ruter fremfor en stor! 😀

  5. Marita said,

    februar 28, 2008 kl. 8:59 am

    Det er jammen ikke langt fra tanke til handling hos deg! Jeg snakker om log-cabin lappen. Skal du strikke rundt og rundt til stort teppe, blir det drøye omganger. Jeg ville kanskje lagd litt store sånne lapper og sydd de sammen etterhvert.


Legg igjen en kommentar

