Mens de sov – lue

198_9895.jpg

Jeg har deltatt i designeralongen som ble startet inne på Hobbyboden. Jeg har de siste månedene strikket tre luer ut fra eget hode og ett par pulsvanter, men har jeg husket å skrive mønster? Nope! Så nå har jeg satt meg ned og skrevet ned ett mønster. Det ble både på engelsk og norsk og samtidig veldig enkelt.

Jeg har prøvd meg på å lage pdf-fil av mønsteret, og nå gjenstår det å se om det virker.

198_9896.jpg

Mens de sov lue – While they where sleeping hat

7 kommentarer

  1. Tittei said,

    februar 29, 2008 kl. 1:23 pm

    Stilig! Kjempeflott lue og nydelig bilde.

  2. Hege said,

    februar 29, 2008 kl. 1:32 pm

    Kjempefin lue, med veldig morsomt navn. (jeg har også mange prosjekter som kunne ha blitt kalt noe lignende)

  3. lofothuldra said,

    februar 29, 2008 kl. 3:29 pm

    Hei. Luen så jo kjempe herlig ut.. Så lengre ned på de herlige kattene. Lurte på om de er venner nå… Vår katt er så rasende når det kommer andre hit.. Skulle jo gjerne fått en til.. men men. Ha en fin helg

  4. vivi said,

    februar 29, 2008 kl. 4:03 pm

    Så fin den ble! Artig navn:-)
    Vi sees i kveld!

  5. Elisabeth said,

    februar 29, 2008 kl. 4:43 pm

    Så fin den ble, og de må jammen ha sovet en god stund den dagen 🙂 Perfekt navn har den, og den hadde vært morsom å prøvestrikke.. Kanskje en dag….

  6. Mmmarianne said,

    mars 1, 2008 kl. 9:28 am

    Den var knallfin!

  7. Niko said,

    mars 1, 2008 kl. 11:14 am

    Designlua de er flott. De andre to også. Ha ei fin helg


Legg igjen en kommentar

