Marssokkene er ferdig!

Jess, jeg ble ferdig med marssokkene i dag. Det var Circle socks som var denne månedens sokker og jeg likte de veldig godt. De sitter godt rundt leggen og helen er fin også. Denne gangen valgte jeg å strikke alt etter mønsteret, og det gikk jo fint det. Det er så kjekt at sokker er blitt moro å strikke!

marssokk1.jpg

I motsetning til mange andre, så bryr ikke jeg meg det minste om om mønsterstripene i garnet ikke blir likt på hver sokk. Synes det er noe av sjarmen jeg!

sokker2.jpg

Se her da, er det så mye bedre at stripene er ved siden av hverandre? Neh!

marssokk2.jpg

Jeg er faktisk litt stolt av meg selv som fikk til denne helen jeg. Ingen hull eller stygg oppfisking av masker. Jeg klarte det! Hurra!

17 kommentarer

  1. Tittei said,

    mars 4, 2008 kl. 7:05 pm

    Kjempefine, Kiwa. Umake make sokker er finest!

  2. vivi said,

    mars 4, 2008 kl. 7:19 pm

    Næh, har du strikket sokker? *fnis*
    Kjempefine sokker, Kiwa, og at stripene ikke er helt like er absolutt det mest sjarmerende.

  3. irenetur said,

    mars 4, 2008 kl. 8:53 pm

    Oii, det var kjapt. Mine er ikke påbegynt enda. Gjerne det har noe med at jeg holder på med noe som er myyye kjekkere.

  4. dyveke said,

    mars 4, 2008 kl. 9:40 pm

    Er enig med deg, skjeive striper er mye av moroa med selvstripende garn.
    De sokkene er så fine at jeg også må strikke sånne!

  5. kicki said,

    mars 4, 2008 kl. 10:46 pm

    Oj, du har blitt en racer på sokker, Kiwa!! Jeg er helt enig, det er litt av sjarmen at de ikke er make.

  6. Merete said,

    mars 5, 2008 kl. 9:26 am

    Luer, sokker, tepper. Du er en racer på det meste Kiwa. Jeg strikker sokker nå, og har bestemt meg for at denne gangen skal ikke stripene passe!

  7. lappesola said,

    mars 5, 2008 kl. 11:59 am

    Skal si du er raskt ute. Kjempefriske sokker.

  8. lises said,

    mars 6, 2008 kl. 12:37 am

    Tøffe sokker – og raskt levert!

  9. mars 7, 2008 kl. 1:14 pm

    […] Blomstermamma, Kiwa, Syglad, Konstant Strikkekløe, […]

  10. jogusi said,

    mars 7, 2008 kl. 3:16 pm

    Kjempefine sokker. Mønsteret er helt perfekt til flerfarget garn. Du har rett. Stripene trenger ikke å være på samme plass. Fine uansett.

  11. mars 7, 2008 kl. 3:26 pm

    Kjempefine sokker! Jeg synes heller ikke fargeskiftene trenger å være identiske på to sokker, og spesielt ikke på sokker med så gjenkjennelig mønster som på disse! Bra jobbet!

  12. Magaki said,

    mars 7, 2008 kl. 5:13 pm

    Jeg synes at hælen er nydelig 🙂
    Den skal jeg strikke en annen gang også.

  13. Henrikke said,

    mars 8, 2008 kl. 4:10 pm

    Flotte sokker. Og hvorfor skal mønsteret være make? Vi har vel en høgre og en venstre fot?

  14. Sandra said,

    mars 9, 2008 kl. 12:07 pm

    så fine sokker 😀 Jeg synes heller ikke det er noe hysteri med at stripene må komme likt , fint blir det uansett =)

  15. amylin said,

    mars 9, 2008 kl. 8:41 pm

    Så fine sokkene dine ble. Rask er du også.

  16. Solveig said,

    mars 10, 2008 kl. 11:20 pm

    Kjempefine. Mine striper er heller ikke på samme sted. Det gjør da ingenting

  17. mars 16, 2008 kl. 9:08 am

    Fine mars sokker du har strikket. Det spiller ingen rolle om stripene ikke er like.


Legg igjen en kommentar

