Garn er kommet i posten…

Rart med det. Funny how these things happen… Yarn in mail again??

yarn-lust.jpg

Garn funnet på etzy i butikken Yarn lust. Det ble litt dyrere siden damen som solgte satte hele prisen på den grønne lappen. Så jeg endte opp med å betale ganske så mye i toll og moms. Menmen, sånn er det vel av og til, men det ender jo opp med at jeg ikke handler der mer… 😉

maskemarkorer.jpg

It got really expensive due too toll and stuff like that, but i love the yarn. I just have to by just one skein next time…

Noen maskemarkører kom også med i posten. En lite pingvin og noen snøfnugg. Kjempesøte! Det var også to maskemarkører med garnet som kom, de er på bildet, men ikke så lett å se. Må se å kommer meg til noen med hespetre og nøstemaskin, helst før torsdag…

5 kommentarer

  1. vivi said,

    mars 11, 2008 kl. 4:00 pm

    Herlig garn, men akk så kjipt at du måtte betale mer enn nødvendig. Ville ikke posten gi seg?
    Kjempesøte maskemarkører da!
    Så du gir deg med scrappingen?
    Jeg er kjempeglad, for da kan vi bare strikke og sy sammen!
    Ha en fin uke, Kiwa:-)

  2. vivi said,

    mars 11, 2008 kl. 4:00 pm

    Ja, jeg har nøstemaskin og hespetre!

  3. Syersken said,

    mars 11, 2008 kl. 5:25 pm

    Hei, for et deilig garn,spennende å se hva det blir ut av det..
    Når det gjelder luene jeg har strikket, bruker jeg p.nr 3.5, men jeg strikker fast altså, I str.(2-4) 100m, str.(6-8) 112m, i str(10-12) 124m. og så ribb 2r,2vr. Lykke til.

  4. Tittei said,

    mars 11, 2008 kl. 8:20 pm

    Nydelig garn, Kiwa. Og du har vært flink og rydde i scrappesakene dine! *klapper*

  5. lises said,

    mars 12, 2008 kl. 11:09 am

    Flott garn! Du kan nøste hos meg i neste uke, om du klarer å vente så lenge.


Legg igjen en kommentar

