Rundpinne oppbevaring!

Jeg har i lange tider hatt en plan om å sy meg en rundpinneoppbevaringsting til å henge på veggen. Og etter ca ett års planlegging så har jeg gjort det. Ser ut til å fungere bra og jeg føler jeg har gjort ett godt stykke arbeid. Mangt man får gjort når det ligger noen gardiner og venter på gardinbånd…

rundpinner.jpg

Mange rundpinner har fått flyttet inn, men det ligger garantert noen og slenger rundt om. Har ingen kontroll over dem. Fikk en rundpinnemappe av Babsy her for en god stund siden, men den ble litt for uoversiktlig for meg. Håper jeg klarer å holde kontrollen nå.

rundpinneting.jpg

Og nå skal jeg ta kvelden…

6 kommentarer

  1. lises said,

    mars 18, 2008 kl. 11:53 pm

    Flott, det er godt med litt orden. (Sikkert.)

  2. irenetur said,

    mars 19, 2008 kl. 12:06 am

    Den var smart!! Skulle ønske jeg kunne sy også!!

  3. Tittei said,

    mars 19, 2008 kl. 12:31 am

    Stilig! Kult stoff du har brukt også.

  4. Marita said,

    mars 19, 2008 kl. 8:06 am

    Så flink du har vært! *klapper*
    Ønsker deg og dine en riktig God påske

  5. vivi said,

    mars 19, 2008 kl. 9:09 am

    Kjempeflott, Kiwa! Sydde du ikke gardiner *fnis*
    Men dette er jo noe man virkelig har bruk for. Jeg fikk i alle fall knekt glidelåskoden i går kveld. Hva skal vi sy i dag da?

  6. mars 19, 2008 kl. 10:59 am

    Kjempefin. Og praktisk om man har passende veggplass. For meg passer det bedre mappe i strikkekurven.
    Gleder meg til vi treffes.
    God påske!


Legg igjen en kommentar

