Nytt på pinnene!

Jeg har vært inne i en «begynne på noe nytt» periode. Skikkelig morsomt, men nå må jeg få gjort ferdig noe også…

Nr 1. Cobblestone til mannen

cobblestone.jpg

Strikket i dobbel «noe Dalegarn» jeg har fått fra irenetur.

Nr 2. Strike til meg

strike.jpg

Strikkes i Lerke fra Dale i melert blå.

Nr 3. Nutkins sokker til Kicki

Strikkes i blå solid Opal

Nr 4. Liam

Strikkes i rød babyull. Den er ferdig strikket, må bare brodere på mønster snart… Snart…

Og ja, jeg har fått litt nytt garn i hus. Herlig!

nature-yarn.jpg

Araucania Nature wool. Herlig semisolid burgunderrødt garn. Fikk det i en hemmelig venn pakke fra usa. Her ser dere resten av pakken.

gift.jpg

5 kommentarer

  1. vivi said,

    mars 29, 2008 kl. 1:14 pm

    Så masse fint du strikker og syr! Ja og skjønne barn har du også! Blir i godt humør av å se i bloggen din:)

    Flott pakke du har fått i hus! Heldige deg! Kjekt med litt nytt garn *nikker*

  2. lises said,

    mars 29, 2008 kl. 1:58 pm

    Du har mye på pinnene, men så er du jo så rask, at det går i en fei alt sammen!

  3. kicki said,

    mars 29, 2008 kl. 2:13 pm

    Oh, la la. Det er visst flere enn undertegnede som er flink å begynne på ting *fnis*. Her skal jeg jamme følge med 🙂 Gleder meg til å se sokkene mine. Og det er som Lise sier, du blir nok ferdig i en fei. Ha en strålende helg.

  4. Anne-Ruth said,

    mars 29, 2008 kl. 9:56 pm

    Masse deilige prosjekter!

  5. Merete said,

    mars 30, 2008 kl. 12:04 am

    Jepp, det kjekkeste er å starte på nye ting!
    Nå er det snart bare mannen min som ikke har Cobblestone. Må vel komme i gang med den jeg også.
    Ha en god helg!

    Merete


Legg igjen en kommentar

