Sydd litt strikketøymapper

Jeg var så glad her en dag, for jeg fant to, 2!!, glidelåser i en boks, og de passet perfekt til å brukes til strikketøymapper. Og da måtte jeg jo bare sy noen. Eller to da… Kan jo ikke sy fler enn jeg har glidelås til.

mappe.jpg

Denne er ganske stor og jeg er veldig fornøyd med den. Det er to stk gardinestoff som er brukt.

202_0286.jpg

Denne er sydd i Pandurostoffer og er ett forsøk på å sy uten sårkanter. Det var tungvindt, så det gidder jeg nok ikke igjen. Men den ble ganske fin synes jeg.

202_0287.jpg

Og nå ønsker jeg meg bare mange glidelåser i str 30-35 cm…

4 kommentarer

  1. Tittei said,

    mars 29, 2008 kl. 12:16 pm

    Åååå, som du syr! Den blå kan du bare sende hit altså. ~~~:o)

  2. lises said,

    mars 29, 2008 kl. 1:59 pm

    Veldig lekre, begge to. Jeg har også sydd en mappe uten sårkanter, med det resultatet at jeg liker sårkanter veldig godt!

  3. Elisabeth said,

    mars 29, 2008 kl. 2:05 pm

    Kjempefine!

  4. tutten said,

    mars 29, 2008 kl. 4:02 pm

    Kjempefine strikketøymapper.Tror du må ha et lite sykurs med meg 🙂 Ha en strålende helg.


Legg igjen en kommentar

