Da er vi klar for ny sesong!

Om 30 minutter blåses serien igang. Så får vi se om det beste laget vinner i år også.

logo_100aar.gif

Jeg kjenner at jeg er spent ja. I dag under middagen begynte plutselig alle å synge brannsanger… Det tilsier at vi er noe interessert ja. Jeg har planer om å strikke gensere til alle gutta, men jeg glemte å se etter garn på Dale. Totalt urutinert!!

 

pondus.jpg
Men nå skal jeg finne frem noe strikketøy og er klar forårets første fotballkamp! Livet er herlig!!

 

1 kommentar

  1. Anne-Ruth said,

    mars 30, 2008 kl. 9:45 pm

    Gratulerer, 4-2 er en bra start 😀


Legg igjen en kommentar

