Oppdatering på strikking.

Jeg holder som sagt på med mye forskjellig på en gang, og siden jeg gjør det, så skjer det ikke mye på «bli ferdig»-fronten. Derfor har jeg tatt litt bilder jeg da.

Jeg har kommet litt videre på Cobblestone. Jeg merker at denne er favoritten i dag. Har kommet 10 incher på vei på bolen. Den skal bli 16″ før ermehull. Det går sakte, men sikkert oppover.

cobblestone1.jpg

Jeg har selvsagt strikket litt på Strike også. Ikke så veldig, den kommer litt bak. Er snart ferdig med vrangborden.

strike1.jpg

Og så er det sokkene da. Nutkinc sock i petrolfarget Opal. Herlig herlig! Og disse er til Kicki. I bytte mot jobbesko til Erik. Er veldig fornøyd!

kickisokker.jpg

Og helt til slutt. Jeg har jo strikket aprilluen. Slik ble mine farger…

teeser.jpg

Ellers så har jeg ryddet ferdig hobbyrommet i dag. Det er deilig å bli ferdig, fælt så lang tid slikt tar. Jeg har i alle fall nok av stæsj for noen år fremover tror jeg…

Advertisements

4 kommentarer

  1. Kicki said,

    mars 30, 2008 kl. 9:12 pm

    Åhhh, så fin sokkene mine blir. Vet ikke om jeg tør å bruke de, tror aldri jeg har hatt så finne sokker før. Blir spennende å følge Cobblestone’en!!

    Håper ikke Erik må jobbe inn igjen garnet *fnis*

  2. syglad said,

    mars 30, 2008 kl. 9:43 pm

    Sokkene ser ut til og bli flotte, og jeg gleder meg til og se luen også. Ha en fin kreativ strikkeuke 🙂

  3. vivi said,

    mars 30, 2008 kl. 9:49 pm

    *overser innlegget nedenfor*
    Så mye fint du har på gang. Garnet du bruker på Strike, ser myyyyykt og fint ut. 🙂
    Ha en strålende uke!

  4. vibbedille said,

    mai 4, 2008 kl. 6:49 pm

    Et lite tips til de Nutkin sokkene, eg syns de vred seg litt pga mønstret, det eg gjorde(Felisi gjorde det først!) pinne 1 og 2 strikker eg etter diagrammet og på pinne 3 og 4 speilvender det blir skikkeligfint, på det ene bilde i bloggen, det første bilde som ligger nå kan du studere Nutkin sokkene mine å se hvordan mønstret blir. Og de vrir seg ikkje.
    Flott blogg du har!

    klem vibbedille