Sock madness round 2

Ja, da var det endelig klart for Sock madness runde to. Det tok utrolig lang tid før de siste ble ferdig med par nummer en, så jeg har ventet lenge. Noen ble faktisk ikke ferdig med ett par sokker på to uker. Ikke skjønner jeg hvorfor de har meldt seg på en hurtigstrikkingskonkurranse når de ikke klarer ett par på faktisk over to uker. Men men, de om det.

sockmadness1.jpg

Vi har i alle fall fått nytt mønster. Passer utrolig dårlig, for tid har jeg ikke overskudd av om dagen. Men litt strikking har jeg nå fått gjort. Mønsteret heter Reversai og det kan brukes på retten og vrangen. Det er også det som er grunnen til at de er kjedelige å strikke. Her skal hele foten strikkes med riller under sålen. Det betyr mange vrangmasker. Ikke min favoritt. Men jeg skal følge reglene denne gang, slik at jeg slipper å strikke flere par!

sockmadness2.jpg

5 kommentarer

  1. Tittei said,

    april 1, 2008 kl. 1:35 pm

    Sokkene blir kjempefine. Og fargene er nydelige.

  2. lises said,

    april 1, 2008 kl. 2:35 pm

    De ser veldig artige ut. Enig med Tittei, fargene er nydelige.

  3. dyveke said,

    april 1, 2008 kl. 10:40 pm

    Likte veldig godt både sokken og fargevalget!

  4. sipusa said,

    april 2, 2008 kl. 9:07 am

    Hehe, vet du, det der (med sålen) gjorde jeg en gang når jeg var lita….fordi jeg Bare Måtte finne ut hvordan det ble….husker det nå, de ble ganske morsomme å gå på (brukte raggegarn så det ble litt «massasjeeffekt;-)

    Ja…ellers ser sokkene fine ut! Og enig i det der med de to ukene….jeg tenkte jeg var for treg når jeg bruker to-tre dager…..hmm…jaja, dem om det;-)

  5. irenetur said,

    april 9, 2008 kl. 10:05 pm

    Oi, det var stilig med sånn fot, da!!


Legg igjen en kommentar

