Fremgang på Cobblestone og litt garn

Lenge mellom hver gang nå, men det skjer litt på hobbyfronten. Cobblestonenen til mannen vokser og jeg ser nesten slutten også. Det er ikke verst. Skal snart på begynne på fellinger til halsen nå, så jeg blir nok ferdig om ikke så veldig lenge.

I går var Tittei og jeg på minitreff hos Dyveke. Kjempekoselig, og jeg er klar for flere minitreff der jeg. Så herlig å bare sitte en hel formiddag og prate, strikke og kose oss. Ja, og nøste garn da. Det var jo den egentlige grunnen til minitreffet. Jeg har ikke nøstemaskin, så jeg må dra på besøk hver gang jeg har kjøpt meg noen nye hesper. I går var det 9 hesper som skulle nøstes og de ser så fine ut! Jeg kan nesten ikke vente til jeg skal begynne å bruke dem til noe.

Dette er tre hesper Evilla 6/3. Tykt garn altså. Dette fikk jeg av snille Dyveke. Hun mente at dette var mitt garn. Og joda, jeg er glad for det jeg…

Her er 6 nøster a 100gr av Narture yarn. Det er så lekkert og mykt at jeg nesten ikke klarer å lage noe av det. Men noe skal det bli. Håper jeg… Tenker gensere til smågutter og luer til meg.

Ellers så er det nytt pilateskurs i helgen, med avsluttende eksamen. Det blir nok mye trening og lesing i helgen ja. Men jeg gleder meg masse. Skal blir utrolig kjekt å lære mer! Og at treningen virker, det har jeg merket allerede på kroppen. Det er strammere både her og der. Herlig! Kanskje jeg blir klar for bikinisesongen?

En annen som er klar for sommeren er Mina! Etter at solen dukket opp og minus grader ble til pluss, så er hun ute hele tiden. Virkelig nyter solen!

5 kommentarer

  1. Cruzidull said,

    april 24, 2008 kl. 12:22 pm

    Haha, ble skikkelig satt ut her. Syns overgangen var brå fra ullgarn til bikinisesong. Denne sommeren tror jeg jeg får holde meg til det første og heller satse på å være back in track (eller bikini) sommeren 09…

  2. PerJorun said,

    april 24, 2008 kl. 4:28 pm

    Du har masse garn av ymse slag. Men jeg har garnkjøpestopp.. basta… hihi

  3. kicki said,

    april 24, 2008 kl. 4:31 pm

    Slit’an med nytt garn. Pusen din er jo bare nyyydelig!!

  4. vivi said,

    april 24, 2008 kl. 4:36 pm

    Så heldig du er! Kos deg med garnet! Og lykke til med eksamen.

    Vår pus er ikke så lykkelig om dagen. Han er nyoperert i dag. Fjernet kul på øyet sitt, stakkars. Men han er glad for å være hjemme da:)

  5. Margrethe said,

    april 30, 2008 kl. 9:37 am

    Så flott Naturegarnet var. Hvor får man tak idet sa du?


Legg igjen en kommentar

