Cobblestone er helt ferdig!

Ja tenk det! Jeg er faktisk helt ferdig med min aller første store genser. Og jeg tok ikke skrekken. Tror det var lurt å begynne med noe så enkelt som Cobblestone faktisk er.

Genseren er strikket i et ukjent Dalegarn i en stålblå farge. Liker fargen veldig godt, men garnet er nok litt hardt enda. Det ble bedre etter en vask, så jeg regner med at det blir bedre i bruk også.

Og når det gjelder å ta bilde av mannen min, så er ikke det alltid like lett…

Hvis jeg skal si at noe er feil på genseren, så er den nok litt trang over nøtta… Men det går så fint så!

Jeg er ganske stolt nå, men jeg vet ikke helt når jeg begir meg ut på neste store genser. Storebror er 40 i september, og det frister å strikke noe til han også. Jeg må se på det tror jeg…

16 kommentarer

  1. lises said,

    mai 5, 2008 kl. 4:47 pm

    Flott genser på flott mann! Du skal ikke gå i Tittei sine fotspor og strikke guttegenser også..? Det vil jeg, men det er mulig jeg ikke får fingen ut før den passer i small. Hoho. Godt jobbet, Kiwa!

  2. Tittei said,

    mai 5, 2008 kl. 4:50 pm

    Hey, kul genser! Men hvem er han raringen da? *fnis*

  3. sipusa said,

    mai 5, 2008 kl. 4:53 pm

    Hehe, synes bildene ble bra jeg, får vist frem skikkelig hvordan menn er ja:-D og det mente jeg positivt ja, så klart!!

    Og genseren er kjempetøff!!

  4. mereteveian said,

    mai 5, 2008 kl. 5:00 pm

    Nydelig! Har tittet på den modellen en stund og tenker masse… Kjekk mann inni *fnis*

  5. Niko said,

    mai 5, 2008 kl. 5:00 pm

    Stilig genser litt sagainspiret synes jeg. Det er gode bilder du har lagt ut av mannen(gutten) Hilsen Niko

  6. sol said,

    mai 5, 2008 kl. 6:07 pm

    caos er modell og alt:)
    Og så alltid like kjekk! Vi er ganske heldige med kjekke menn magnhild;)

    Jo, og fine gensenren! kan den strikkes med bittelitt innsving tror du? og hvaslags pinne brukte du? og og og.. du må nok komme på besøk igjen, så vi kan strikke sammen:)

  7. vivi said,

    mai 5, 2008 kl. 8:54 pm

    Flott genser og modell! Hvem vet, kanskje du får genserdilla, og finner ut at du vil strikke bare gensere heretter:)
    Kjempeflott var den i alle fall!

  8. lbeat said,

    mai 5, 2008 kl. 8:59 pm

    Den genseren var utrolig kul altså! Var ikke så lett for et utrent øye å se hva den garnsaken skulle bli men den ble råfin. Den kledde han altså. 😀 Grattis med stor genser ferdig

  9. Mmmarianne said,

    mai 5, 2008 kl. 9:52 pm

    Gu’ for en kjekk mann du har! 🙂 Riktig så fotogen!

    øhm…ja, Cobbelstonen var fin den også, altså! *fnis*

  10. sosstrikk said,

    mai 5, 2008 kl. 10:07 pm

    Hmm… jeg skrev da virkelig en kommentar her tidligere idag… Men, altså, genseren ble knallflott og kledde mannen din godt. Min mann må smøre seg med litt tålmodighet, for jeg prøver å omprioritere tiden min litt for tiden. Det nærmer seg eksamen og jeg bør lese mer enn jeg strikker *fornuftig*

  11. Marita said,

    mai 5, 2008 kl. 10:38 pm

    *ler og ler* Kjekk kar i flott genser!

  12. Tunivers said,

    mai 6, 2008 kl. 8:43 am

    Hei! Det var en kjempeflott genser du har strikket, blir imponert over utholdenheten du har! (jaja, vet at tålmodighet er en dyd, men den mangler visst hos meg.. ;-))
    Ha en finfin tirsdag (den kan med rette brukes til å beundre den kjekke mannen i den flotte genseren.. ;-))

  13. Murf said,

    mai 6, 2008 kl. 9:45 pm

    Knallfin cobblestone! Synes absolutt du har teken på store gensere. (Jeg har en tendens til å bare strikke til barn, blir jo ferdig da…)
    Takk for tips om rask barnegenser forresten, jeg er i full gang!

  14. kicki said,

    mai 6, 2008 kl. 11:11 pm

    Den ble lekker, grattis!!

  15. Strikkelaura said,

    mai 7, 2008 kl. 9:42 am

    Fytti katta den ble utrolig flott! Nydelig farge, jeg elsker den fargen! Synd jeg ikke får tak i den nå lengre… Kjekk man også! 😉

  16. Merete said,

    mai 11, 2008 kl. 7:28 pm

    Rålekker genser til tøff type!


Legg igjen en kommentar

