Kreativ blogger!

Se her da, jeg hva jeg har fått! Tittei er nå snill er hun!

Jeg leser mange blogger daglig, og abonnerer på 150 via bloglines, så det er vanskelig å finne noen jeg legger ekstra merke til, men her er fire jeg besøker ofte!

Erica: hun lager utrolig mange flotte ting. Veldig kreativ og spennende! Og hvilken fart. Dessuten er hun mamma til verdens søteste Mikkel!

Muffin: en dame alsidig hobbydame jeg virkelig beundrer. Bare ta en titt på bilder og votter, ikke minst!

Cruzidull: Hehe, en festlig dame. Nå med baby, bosatt der det lukter møkk og dypt savnet i Bergen.

Dyveke: Det er ikke ofte denne bloggen oppdateres, men når den først blir det, så er det stor underholdning å stikke hodet innom. Men be aware; det kan dukke opp bilder av ekle slimete ting.

Takk for oppmerksomheten! 😉

3 kommentarer

  1. mai 21, 2008 kl. 2:56 pm

    Ser jeg er sent ute! Iallefall, award er utdelt i bloggen min til deg.

  2. Topsy said,

    mai 23, 2008 kl. 8:10 pm

    Veldig koselig blogg. Du lager mye fint. Nydelige barn også!

  3. dyveke said,

    mai 23, 2008 kl. 9:44 pm

    Åh, denne hadde jeg ikke fått med meg. Tusen takk, det varmer skikkelig!

    Åsså lover jeg å ikke vise ekle slimete ting mer… tror jeg 😉


Legg igjen en kommentar

