På strak arm ja…

Tittei har ikke så mye å henge fingrene i om dagen, så hun har tagget meg. Dessuten har ikke jeg noe morsomt å henge fingrene i i kveld, så derfor tar jeg den på strak arm.

– Pick up the nearest book.
– Open on page 123.
– Find the fifth sentence.
– Post the next three sentences.
– Tag five people, and acknowledge who tagged you.

Jeg slengte ut en arm, og fant den utrolig spennende boken: tekst.no. Fagbok om sammensatte tekster. Og på side 123 stod det kun en overskrift, så jeg gikk til den nærmest siden med tekst og fant:

I denne boka er vi likevel først og fremst opptatt av den mediespesifikke skjermteksten selv om det kan vre vanskelig å trekke et absolutt skille mellom de to kategoriene. Å typologisere skjermtekstsjangrer er ikke enkelt. Man kan tenke seg en rekke alternative inndelingskriterier.

Så ja, det var vel spennende tenker jeg! Men nå har jeg i alle fall lest tre setninger i den boken også. *krysser av på listen*

Og jeg tagger videre mine bloggvenner:

Sol, MaritaBK, irenesol, LBeat og Muffin.

Livet er herlig dere, og nå ser det jammen meg ut som at jeg har fått jobb også!

5 kommentarer

  1. vivi said,

    mai 25, 2008 kl. 10:12 pm

    Du er omringet av like morsome bøker som meg! Gratulerer med ny jobb. Det var virkelig fortjent:)
    Masse lykke til på eksamen!

  2. sol høgset said,

    mai 25, 2008 kl. 10:17 pm

    ved min høyre side sto A Cure For Serpents av the Duke of Pirajno.
    «And the wives? Why did Aishah detest Mamuna? Were they jealous?»

  3. Irene said,

    mai 25, 2008 kl. 10:36 pm

    Morsomt! Hi hi hi…

  4. Cruzidull said,

    mai 29, 2008 kl. 12:12 pm

    Du ble kanskje ikke så veldig overrasket nå, men det ligger en utmerkelse til deg i bloggen min 😉

  5. vivi said,

    juni 1, 2008 kl. 8:37 pm

    Blå og brun overraskelse til deg i bloggen min;)


Legg igjen en kommentar

