Aprilsokker er endelig ferdig!

Jess, det tok noen måneder, men nå er aprilsokkene ferdig. Den måneden skulle vi velge ett sokkemønster med fletter. Jeg er ikke veldig glad i fletter, men hadde en hel Brigid liggende fra i fjor sommer eller noe slikt. Så nå tok jeg endelig fatt på nr to, og det gikk jo ganske så fort egentlig.

Strikket i Juvel på pinne 3,5. Og nei, det garnet bruker jeg nok ikke igjen tenker jeg…

Og nå har jeg startet på maisokkene også, så jeg gjør i alle fall en innsats for å komme ajour i Sokker 2008!

8 kommentarer

  1. sisselS said,

    juni 2, 2008 kl. 10:41 pm

    Nydelige sokker du har strikket. Misunnelig på alt garnet du har fått i hus – å nei da, bare littegrann, og den genseren du har planer om å strikke var skikkelig flott. Tror faktisk at den passer til både mann og kvinne. Dårlig drikke du har fått tak i ja.

  2. julia said,

    juni 2, 2008 kl. 10:43 pm

    Flotte sokker, og gratulerer som lærer:)

  3. juni 2, 2008 kl. 11:38 pm

    Kjempefine sokker!!! Vel verdt å vente på!!
    Og alt det herlige garnet du har fått da….

    Til slutt må jeg gratulere deg som ferdig utdannet lærer 🙂

  4. tutten said,

    juni 3, 2008 kl. 6:57 am

    Flotte sokker og så mye flott garn.du har kjøpt .Gratulerer som nyutdannet lærer og med jobben.Kos deg i sommervarmen.

  5. Mmmarianne said,

    juni 3, 2008 kl. 8:55 am

    Flotte sokker! Trur jammenmeg Brigid var mars eller aprilsokker i fjor, jeg! Ha en deilig forsommeruke!

  6. Anne-Ruth said,

    juni 3, 2008 kl. 1:10 pm

    Jeg har visst også noen aprilBrigider liggende og venter på at jeg skal gjøre de ferdig…..

  7. juni 6, 2008 kl. 7:16 pm

    […] hos: Torunnk, Inghild, Felisi, Kiwa, […]

  8. Torunn said,

    juni 10, 2008 kl. 10:21 am

    Flotte sokkar du har strikka!! Ønskjer deg ei flott og kreativ veke.


Legg igjen en kommentar

