En ny tidsregning har startet!

Aldri mer eksamenslesning! Aldri mer eksamen! Aldri mer en desember eller mai kun preget av pensumbøker, dårlig samvittighet og stress. Nå har jeg trådt inn i en nye tidsregning. Den startet forrige tirsdag ca kl 13.15. Da forlot jeg ett eksamenslokale for siste gang. Jeg forlot det som ferdig utdannet lærer og jeg følte det som om jeg fløt på en sky ut av dørene. Det var en helt fantastisk opplevelse, og jeg har ingen planer om å studere mer. Om jeg noen gang gjør det, så er det i så fall lenge til!

Mamma kom hjem med en kjempefin blomst til meg. Min favoritt er Gerbera og denne fargen var bare utrolig flott. Den står fortsatt i vinduet og minner meg om at jeg er ferdig! Ferdig! Ååh, hvilken lykke!

9 kommentarer

  1. Josefine (HB) said,

    juni 2, 2008 kl. 10:14 pm

    Gratulerer ! 🙂 Det føles fantastisk godt å være ferdig med utdannelse ! Og eksamen er jo helt pyton , huff…

  2. kicki said,

    juni 2, 2008 kl. 10:15 pm

    Gratulerer så masse. Kjempebra, Kiwa!!

  3. mluni said,

    juni 2, 2008 kl. 10:21 pm

    Gratulerer, så herlig! Nydelige blomster, både du og mamman din har god smak.

  4. toja said,

    juni 2, 2008 kl. 10:56 pm

    Gratulerer så mye! Gleder meg til det er min tur å bli ferdig, men det er enda noen eksamner igjen…

  5. Tittei said,

    juni 2, 2008 kl. 11:50 pm

    Gratulerer! Godt jobbet!

  6. mereteveian said,

    juni 3, 2008 kl. 5:29 am

    Gratulerer med ferdigstudert, – erfaringen tilsier at det kan friste med «oppfrisking-kurs» med tid og stunder 🙂
    Og jobb også, – det er saker i disse tider!
    Kos deg med sommeren!

  7. Mmmarianne said,

    juni 3, 2008 kl. 8:56 am

    GRATULERER med overstått utdannelse! :-)))

  8. Margrethe said,

    juni 3, 2008 kl. 3:50 pm

    Gratulerer så masse! I morgen er det sommerferie for min del og den følelsen jeg får da… du går sikkert rundt med den gange tusen! For en herlig tid det må være 🙂

  9. Marita said,

    juni 3, 2008 kl. 7:14 pm

    Gratulerer!! Stor applaus. Nå kan du konsentrere deg om andre viktige ting, men først ferie, sant?!


Legg igjen en kommentar

