Litt nytt garn i hus!

Stor planer er på trappene. Eller planene er her og garnet er nå her også, så det er kanskje ikke på trappene lengre. Men det skjer nå litt. Eller gjør det det? Jeg aner ikke!

Dette garnet kom i posten her en dag. Det er en stund siden, men jeg gleder meg/gruer meg til å bruke det. Tror jeg har tatt meg litt vann over hodet her, men dette garnet skal bli denne. Durrow er en av de fineste genserne jeg vet om, og Dyveke har fortalt meg at denne klarer jeg nok å strikke, og hvis ikke, så skulle hun hjelpe meg. Så da får vi se hvordan det går.

Ellers så har dette garnet funnet veien til postkassen min. Det var så billig at jeg ikke klarte å la være. 0,5kg til under 100 kr. Og det hele veien fra Kina. Ok, så skjønner jeg ikke så mye av teksten på banderolen, men jeg ser at det er 100% noe

Og det kan vaskes på 20-40 noe

Ellers så skal jeg nå sende en heller krass mail til Pepsi. Jeg er langt fra fornøyd med å få slike flasker som dette i en firpakning. Så det så!

Man trenger ikke forstørrelsesglass eller målebeger for å se at denne flasken ikke er full. Den har fortsatt forseglet kork og er i plasten enda, men det er ikke brusen. Jeg prøver i det lengste å unngå slik type flaske, men av og til bare blir det sånn. Men dette skal jeg klage på ja!

Jeg har også fått hemmelig u-venn pakke, og jeg lurer på om det er mulig å klage på den også. Bilde kommer i morgen, nå er solen borte. Og sol, det har vi om dagen! Hurra!

4 kommentarer

  1. mluni said,

    juni 2, 2008 kl. 11:37 pm

    Flott garn, klart du fikser Durrow, du produserer jo gensere og flettesokker så det griner for tia!

  2. Cruzidull said,

    juni 3, 2008 kl. 11:20 am

    Men det er jo slike pepsiflasker jeg liker 😀 Ville ikke funnet på å kjøpe en da, men tom pepsi er bra pepsi. Go coca cola!
    Det kinagarnet så jo forresten fint ut, men etter ett eller annet så skjer visst noe 10 % og, etter det jeg kan se av beskrivelsen. Likevel føler jeg at en innrømmelse er på sin plass: Jeg er ikke særlig stø i kinesisk…
    Gratulerer så mye med vel overstått skoletid, nei, hihi. Du skal jo tilbake til skolen igjen snart jo, men denne gangen på andre side av kateteret? Uansett regner jeg ikke med at det er mange dagene til vi ser en ferdig Durrow her i bloggen, og et par dager etter det kommer det vel tre miniutgaver i tillegg? God sommer! 😀

  3. kicki said,

    juni 3, 2008 kl. 5:13 pm

    Slitan med nytt garn!! Det er fantastisk deilig å strikke med. Gleder meg til å se Durrowen. Klart du klarer den. Jeg har jo klart den… Ikke hør på Cruz’en, hun har nok bare blitt miljøskadd i de nye omgivelsene sine. Ha ha!

  4. oktober 10, 2008 kl. 10:10 am

    […] der og noe der. Den lange vrangvorden er strikket i dobbel Sisu og resten er i ett udefinerbart ullgarn fra Kina. Fellingen p toppen ses ikke så godt, men den ble skikkelig fin. Jeg har bare 8 nøster igjen av […]


Legg igjen en kommentar

