Ufo og uvenn!

Jeg er inne i en anti-genser periode, så da måtte jeg finne noe smått å holde på med. Jeg rudlet litt rundt i tingene mine og fant ut at jeg skulle strikke ferdig noen sokker. Jaja, noen sokker tenkte jeg. Jeg har vel en ufo-sokk eller to liggende.

Tja, 6 par var det, Brigid, som jeg har strikket ferdig, var det sjette. Fra venstre til høyre er dette:

Nå er målet å få disse ferdig og klar for å gis vekk. Men det er ikke veldig morsomt…

Ellers har jeg fått en skikkelig flott gave i posten fra min hemmelige uvenn… Tja, var jeg heldig eller ikke? Det var i alle fall ukjent garn for meg, og det er vel ikke så unaturlig. Det ene garnet har jeg faktisk tenkt å strikke parykk til BabyBorn og det andre garnet i 100% akryl er jeg jammen ikke sikker på hva jeg skal gjøre med. Men fargene var jo grei…

om det fortsatt er mulig å bli heldigere enn jeg allerede har blitt etter dette fine garnet, så fikk jeg også en broderi-ufo! *sukk* Ja det var jo fint… Eller noe sånt i den dur. Ikke det minste fjollete papirramme og bittelite broderi uten mulighet for å se normalt ut enn i den rammen. Herlighet, jeg lurer litt på hvorfor slike broderier lages i utgangspunket jeg…

Men kortet jeg fikk var veldig fint! Tusen takk for det og for sjokoladen… Men jeg er ikke helt sikker på om jeg ønsker å takke for det andre. Men morsomt var det!

6 kommentarer

  1. Tittei said,

    juni 3, 2008 kl. 1:56 pm

    Så heldig du er. *rørt*

    Men, nå må du få ferdig sokkene altså. *svinger pisken*

  2. dyveke said,

    juni 3, 2008 kl. 2:09 pm

    Nå er det rett før jeg begynner å grine av misunnelse, at jeg ikke meldte meg på hemmelig uvenn!!!!

    Du kan forresten få litt pelsgarnrester fra meg også *gavmild og hjelpsom*

  3. lises said,

    juni 3, 2008 kl. 2:26 pm

    Får håpe genserdillen holder seg unna en stund da!

  4. sipusa said,

    juni 3, 2008 kl. 2:50 pm

    hehe….ja her har du en *liten jobb*:-p men belønningen blir flere par flotte sokker! og etterpå kan du jo sette deg og kose deg med det *kremt* kjempefine garnet du har fått…!!!;-D

  5. vivi said,

    juni 3, 2008 kl. 5:36 pm

    Oj, du er heldig! Hihi. Jeg tror jeg har litt pelsgarn liggende jeg også, hvis du vil ha litt liv i parykken. Skal si du har oppdatert masse i det siste! Gratulerer som ferdig utdannet lærer, blomsten var vel fortjent!
    Du vil ikke ta noen fag med meg til høsten da? *lokker*
    Ha en herlig ferie!

  6. Anne-Britt said,

    juni 23, 2008 kl. 8:01 pm

    Så utrolig mye flott su har strikket. Morsomt å ta en titt. Masse fine sokker


Legg igjen en kommentar

