Durrow er påbegynt!

Endelig har jeg kommer i gang med Durrow. Den er langt fra så vanskelig som den ser ut som, men det tar jo sin tid da. Men jeg er nå ferdig med erme nr 1 og har lagt opp til erme nr to. Det er egentlig ganske morsomt å strikke denne. Skal være ferdig til 5. september. Tror det skal gå bra!

Det blir skikkelig flott! Og garnet er utrolig herlig å strikke med, så det er stort sett en fryd å holde på med det. Men dette strikketøyet bør ikke kombineres med mer enn en øl… I alle fall ikke på strikketreff med Bryggedamer. 😉

Blir det ikke lekkert?!

5 kommentarer

  1. vivi said,

    juli 18, 2008 kl. 10:48 pm

    Kjekt å få butler i hus! Etter 5. september kan du påregne all slags oppvartning:) Det blir greier det! Ha en flott helg!

  2. lise said,

    juli 18, 2008 kl. 11:10 pm

    Jo, det blir det. Kjempelekkert. Jeg gleder meg til å strikke av mitt garn, men jeg sier som Kicki – jeg må finne noe som er verdig først.

  3. Tittei said,

    juli 19, 2008 kl. 8:49 am

    Sant det er enkelt mønster! *fnis*
    Knallfint blir det hvertfall! Kos deg.

  4. Anne-Ruth said,

    juli 23, 2008 kl. 10:47 pm

    Den blir grådig fin!!!

  5. kicki said,

    juli 25, 2008 kl. 10:53 pm

    Den blir knallfin!! Og garnet er jo bare nyyyydelig da. Ser ut som dere har hatt en fin sommer også. Ha en fin helg 🙂


Legg igjen en kommentar

