Tour de France er ferdig

Men det ble ikke genseren. Bra jeg ikke satte meg som mål å strikke ferdig genseren da, bare bol og startet på erme. Nå endret målene seg litt underveis. Jeg startet på ermet og strikket det ferdig. Slet litt med å finne riktig størrelse, men er kommet godt i gang nå. Jeg er som sagt ferdig med ett erme og har kommet 30 cm på bolen. Er godt fornøyd med tanke på varmen som har vært den siste tiden. Ikke bare enkelt å strikke veldig varme plagg som varmer magen når man strikker…

Jeg har nå meldt meg på OL-alongen og har som mål å bli nesten ferdig med genseren innen OL er ferdig. Jeg håper det går greit nå. Den er egentlig ganske kjekk å strikke, men jeg trenger noen varmegrader mindre i luften for å klare det…

2 kommentarer

  1. kicki said,

    juli 27, 2008 kl. 10:11 pm

    Genseren kommer til å bli kjempelekker!!

  2. FrkSnupp said,

    august 12, 2008 kl. 10:37 pm

    Genseren blir nok kjempefin! Koselig at du likte gaven, og gratulerer med agen på etterskudd =)


Legg igjen en kommentar

