Hurra for meg!

Ja, i dag er hurra for meg som fyller mitt år. Og nå er jeg nok ute av tjue-årene… Jaja, man blir vel bare eldre…

Dagen startet med sang og gave på sengen. Så kjekt! Erik var så spent og glad og alt, verdens fineste Erik! Ellers ble dagen behørig feiret på lørdag, med fest på byen. Veldig veldig moro, men desto mer slitsomt på søndagen. Man blir visst eldre i den sammenhengen også virker det som. Og i morgen blir det strikkebursdag med strikkevenninner. Det skal bli utrolig koselig. Og det er en del som har mulighe til å komme, selv om det er ferie fortsatt. Må nok bake litt kaker de neste to dagene.

Utover det så må jeg vise frem noe jeg har fått av mamma. Dette fatet som nå henger på veggen er en «gratulerer med ferdig utført utdanning»-gave. Det er så utrolig flott og passer perfekt på veggen. Tusen takk mamma!!

Det er ikke lett å få tatt bilder som viser det ordentlig. Det er «skrevet» noe i det, men det står ikke noen ord, tror jeg da. Farger og alt passet veldig godt til kjøkkenet. Herlig!

Nå skal jeg og mannen ut på Stoff og Stil en tur. De åpner butikk i Bergen i dag, så det blir spennende! Og så kanskje en tur innom ikea? Det er jo alltid greit.

