Litt mer shalom

Nå har jeg tatt bilde av fremgangen på shalom. Den blir kjempefin, men nå er jeg tom for garn. Ett nøste er på vei over nordsjøen og jeg kan nesten ikke vente.

synes den er kjempefin! Bildene ble litt rare. Både dårlig lys og det å ta bilde av seg selv gjør det ikke enkelt.

Garnet er fantastisk å strikke med og det er så deilig o mykt, så nå leter jeg etter noe annet morsomt å strikke av garnet…

Og så prøvde jeg meg på noen bilder av halsen – som klør. Og de som påstår at alpakka ikke klør, kan bare gå og legge seg!!

Og siden det er siste dagen i ferien, så kan man ikke være så seriøs. Det trenger man egentlig ikke være i det hele tatt…

Og nå skal jeg vise frem noe helt nytt! Det ble ett dårlig bilde med mobil. Jeg glemte nemlig å ta bilde med ordentlig kamera før den ble sendt i posten i dag. Manne har en liten konkurranse om å strikke en kjøkkenklut, så det gjorde jeg jo da selvsagt. Brukte litt under ett nøste mandarin classic. Spennende er det ikke å strikke disse, men de er veldig gode.

Så nå kan man lure på hvor denne er på vei…

I morgen starter en ny æra. Jeg begynner i jobb. Ikke en sånn tulle/deltidsvedsidenavstudier jobb. Jeg begynner som lærer imorgen og det blir skikkelig spennende! Lykke til med nytt skoleår alle sammen!

12 kommentarer

  1. kicki said,

    august 14, 2008 kl. 8:37 pm

    Oj, Shalom blir kjempestilig!! Lykke til i morgen!!

  2. vivi said,

    august 14, 2008 kl. 9:18 pm

    Så fin den blir! Håper ikke du trenger å vente så lenge på garnet. Lykke til med jobben og ALT!

  3. Marita said,

    august 14, 2008 kl. 9:42 pm

    Masse lykke til i ny jobb -spennende!!

  4. abbehope said,

    august 14, 2008 kl. 10:09 pm

    Shalom blir utrolig stilig!!! Gleder meg til å se den ferdig… Lykke til som lærer! Jeg gikk løs på mitt andre år som lærer i dag, det er fortsatt mye nytt 🙂

  5. lise said,

    august 14, 2008 kl. 10:30 pm

    Dette ser veldig lovende ut!

  6. irenetur said,

    august 14, 2008 kl. 11:38 pm

    Lykke til i morgen! Shalom blir veldig stilig, gleder meg til å se den ferdig.

  7. Anne-Ruth said,

    august 15, 2008 kl. 10:32 pm

    Lykke til i nyejobben :klem:

  8. Merethe said,

    august 18, 2008 kl. 9:32 pm

    Hei.
    Takk for kommentar i bloggen. Visste ikke at du var innom så det var koselig å se. Setter pris på alle kommentar vet du, det er jo dere lesere som gir inspirasjon og motivasjon til å blogge videre. 🙂
    Så mye fint du lager altså. Helt utrolig hva dere strikkere får til med garn og to pinner. Der er jeg helt blank altså he he.

  9. Anne-Ruth said,

    august 20, 2008 kl. 8:27 am

    Det ligger forresten en liten hilsen til deg på bloggen min 🙂

  10. elisabethA said,

    august 22, 2008 kl. 8:14 am

    Håper du har hatt en fin uke i den nye jobben.
    Disse klutene er kjekke, har strikket noen selv også, og flere blir det vel.

  11. frøken ij said,

    september 7, 2008 kl. 8:54 am

    Jeg synes også alpakka klør, i hvertfall rundt hodet. Så selv omdet er mykt så er det ikke kløfritt. Ha en fin søndag! 🙂

  12. PerJorun said,

    september 29, 2008 kl. 7:00 am

    Jeg synes også alpakka klør, helt til det får ligge tett inntil halsen. Har strikket et baktus-skjerf i alpakka, når det ligger tett inntil klør det ikke. Legger jeg det løst om skuldrene klør det. Og den Shalom’en din er knall!!!!


Legg igjen en kommentar

