Shalom er ferdig!

På fredag kom garnet jeg har ventet på så lenge! Siste nøstet av Debbie Bliss Cashmerino Chunky (i følge med fem andre, rart det der…) og da var det bare å kaste seg over strikketøyet og gjøre den ferdig.

Den er bare så fin! Og så myk! Jeg har brukt den masse allerede. Den er helt super! Åh, jeg er så fornøyd!

Passformen er helt super. Det ser jo ut som at jeg har midje. Herlig!

mønster: Shalom Cardigan av Meghan.

jeg har brukt 345 gr Debbie bliss i en stor og lang modell. Pinne 8. Anbefaler denne til alle!

Jeg har også strikket en lue. Litt feil i telling og slikt i fellingen, men det er ett morsomt mønster. Strikket i Extra merino og Bris.

Og ja, nevnte jeg at jeg har begynt på en ny genser?

Gleder meg masse til denne er ferdig også! Planen er at den skal bli en stor, god kosegenser, så får vi se hvordan det går…

Husvask!

Joda, alle må jo gjøre husarbeid og huvask, og det er stort sett ganske så kjedelig. Jeg er en av dem som virkelig ikke liker husarbeid, og gjør ikke mer enn jeg må for at det skal være greit i huset. Men om husvask kan kombineres med høytrykkspyler, så er jeg veldig fornøyd.

Som dere ser så har vi hvitt hus… Ehm… Hvitt ja… Det er en smart farge å ha på huset. Og om det ikke blir vasket, så er det virkelig flott.

Ehm. Skulle ønske jeg kunne skrive at vi nå maler huset. Men nei, vi vasker. Det er faktisk ganske herlig å se møkken sprute av og at huset blir fint og hvitt igjen. Og dt bare ved hjelp av høytrykkspyler.

Må jo si at dette kun er en side av huset, og det var kun den siden som virkelig trengte en vask. Så nå er det ikke behov for å male huset likevel. Det var visst hvitt likevel. Vi har hatt våre tvil om det. Men jeg har konkludert med at jeg ikke skal male vinduskarmer hvite helt enda. Da er nok ikke huset like hvitt lengre…