Marihønesokker

Jeg har strikket sokker. Virkelig kost meg med dem også. Ikke så rart nå som jeg har kjøpt Ibenholt pinner som jeg strikker dem på. Herlig!

Dette paret er i str 37 ca, med laaangt skaft. Og det var bare supermorsomt å strikke.

Disse sokkene er også i str 37 sånn ca, men med mye kortere skaft. Og jeg gikk visst tom for MarihøneOpal før jeg ble ferdig. Men nå har Dyveke vært på treff på Gardermoen så nå har jeg plutselig TO nye nøster med Marihøne. Det garnet er bare så utrolig fint! Herlig!

4 kommentarer

  1. mimouna said,

    oktober 9, 2008 kl. 9:57 am

    Fine marihøne-sokker.

    Ibenholt-pinner høres ut som en drøm, sukk. «Låner» ikke dine gutter strikkepinner da? Klumpen min bøyer og knekker alt under 5 mm….

  2. Elisabeth said,

    oktober 9, 2008 kl. 1:08 pm

    De ble virkelig flotte. Marihønegarnet er så fint, fikk aldri sikret meg et nøste 🙂 Ibenholt høres deilig ut, tror kanskje de må testes ut en gang…..

  3. Anlen said,

    oktober 9, 2008 kl. 10:22 pm

    Så flotte sokkar! Ypperlig fargekombinasjon til jentene mine også, slikt garn skulle eg sikkert hatt. Jaja, det får vel bli ein annan gong…. Ha ei fin helg!

  4. mluni said,

    oktober 10, 2008 kl. 2:27 am

    Utrolig fint garn, du er jammen meg heldig som har noen som reiser lange veier for å kjøpe garn til deg 😉


Legg igjen en kommentar

