Ikke så mye nytt

…men litt har jeg da strikket. Det vil si at jeg har strikket to luer, men de er borte. Har så vidt ett bilde. En veldig morsom lue. Kommer fler bilder over helgen tenker jeg. Mottaker må få den først. En liten smakebit kommer her.

Ellers så har vi startet oppladning til Halloween. Nå er ikke vi veldig fan, men litt moro kan man vel ha…

Jada, lekkert dette vel.

I dag har jeg vært på bytur alene. Det er ganske deilig. Etter en del uker med sykemelding nå, så kjenner jeg at kroppen begynner å komme til hektene igjen. Og godt er det! Jeg var da i byen, stakk innom Black design og kjøpte oss noen store lykter og lys. De står på trappen og ser virkelig fin ut. Deretter ble det gaveshopping til mannen som har bursdag neste uke. Og til slutt var det min tur. Jeg tok en tur på Quiltekroken og siklet litt på flotte stoffer. Det er så utrolig mye fint, jeg blir helt matt. Jeg vinglet mellom stoffer til Heisan og hoppsan, Høytidsengler og Nissemors jul. Men alle er med utrolig mye pirk. Jeg fant vel ut at det orket jeg ikke. Til slutt endte jeg opp med stoffer til en flott adventsduk. Mønsteret er i siste utgave av Quiltemagasinet og er laget av annaKa. Jeg likte det veldig godt, og det var akkurat nok pirk… Nå er i alle fall alle stoffene vasket og hengt opp til tørk. Kanskje jeg begynner å sy litt i morgen. Hadde vært kjekt i alle fall. Må sy mens lysten er der. Og ja, jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal sy adventskalender i år. Det høres bare alt for slitsomt ut. Guttene får klare seg med den ene jeg sydde i fjor.

Og om noen lurte… Jeg strikker fisk… Igjen…

1 kommentar

  1. mluni said,

    oktober 16, 2008 kl. 8:59 pm

    For en vakker familie, det er lett å se hvem guttene slekter på 😉

    Miterne dine ble veeeldig fine!


Legg igjen en kommentar

