Dagens utfordring: Adventsduk

Jeg har utfordret Tittei til å sy i dag. Jeg skal sy denne adventsduken og hun skal sy denne juletreduken. Oppdatering kommer hver time. Følg med!

Her er stoffene mine. Ferdig strøket og klar til kutting.

Er kommet i gang. Det tar nok litt tid dette her, men nå er første midtstykke sydd sammen…

Klokken er nå kvart over 12, og første oppdatering kommer:

Fire blokker er ferdig. Jeg er ganske stolt av meg selv altså. Dette er den første duken jeg skal sy og jeg er kommet i gang! Hurra!

Farger en mye mer lilla enn det ser ut på bildet, og det er skikkelig fint!  Nå tilbake til symaskinen for fire nye blokker.

3 kommentarer

  1. Tutten said,

    oktober 17, 2008 kl. 11:01 am

    Nydelig advetsduk duk du skal sy.Gleder meg til å følge med på utviklingen.:)

  2. Marita said,

    oktober 17, 2008 kl. 11:23 am

    Flotte lilla farger! Jeg har også sydd den den, men i beige farger 🙂 Lykke til jenter – skal følge med dere idag!

  3. Tittei said,

    oktober 17, 2008 kl. 11:29 am

    Flinka! Heia, heia!


Legg igjen en kommentar

