Oppdatering 23:20

Dagens siste oppdatering kommer her. Det har tatt litt tid i dag, måtte være litt mamma og litt kone, så da kan man ikke sitte og sy hele tiden. Men litt har jeg fått gjort.

Alle blokkene er sydd sammen. Litt endringer måtte jeg gjøre, men det ser jo bra ut. Eller hva? Ikke lett å ta bilde inne nå sent på kveld, men de lyse blokkene er i samme som den lys lilla oppe til høyre.

Etter at dette bildet ble tatt er også den svarte rammen rundt blokkene sydd på. I morgen må jeg på jakt etter noe annen tråd. Det skal quiltes med svart/hvit tråd. Den har jeg ikke. Også har jeg ikke quiltelim, det vil jeg også ha. Så en liten tur til sentrum må til tenker jeg. Nå er det natt, og så håper jeg at jeg kommer litt videre i morgen.

2 kommentarer

  1. Marita said,

    oktober 17, 2008 kl. 10:26 pm

    *søkkimponert*

  2. Tutten said,

    oktober 18, 2008 kl. 8:48 am

    Den blir virkelig lekker.Kos deg på handleturen 🙂


Legg igjen en kommentar

