Oppdatering adventsduk 21:15

Ny oppdatering kommer her. Siden jeg ikke hadde nok stoff til bakside på duk 1, så startet jeg like gjerne på duk 2. Jeg er nå ferdig med alle blokkene, minifirkanter og stoffet rundt er kuttet opp. Men nå sa strykearmen og nakken nei til mer, så da tar jeg resten i morgen tenker jeg. I alle fall det jeg har nok stoff til å få gjort…

Slik ser blokkene og plasseringen ut på duk 2:

Dette er fortsatt veldig kjekt. Kjenner at jeg virkelig liker å lage disse blokkene. Jeg må nok teste ut litt lignende blokker etter hvert. Jeg har også funnet fram mange røde og grønne julestoffer, så får vi jo se om jeg orker mer etter dette. Jeg skal jo tross alt gjøre dem ferdig også.

Nå setter jeg meg i sofaen og slapper av litt. Med meg har jeg ett flower basket sjal som skal være ferdig til midten av november. Det er ikke så alt for lenge til, og siden strikkingen virkelig kommer i bakleksen her, så må det fram nå.

Ha en fin kveld alle!

9 kommentarer

  1. Elisabeth said,

    oktober 18, 2008 kl. 8:42 pm

    Imonerende, og fortsatt god lørdagskveld!

  2. Tittei said,

    oktober 18, 2008 kl. 11:46 pm

    Denne blir også kjempefin. Du er virkelig i gang med syingen nå. Bare å legge vekk strikketøyet igjen.

  3. sipusa said,

    oktober 18, 2008 kl. 11:55 pm

    Nydelige farger du har valgt:-D

  4. mereteveian said,

    oktober 19, 2008 kl. 7:53 am

    Duken/e blir flott/e!
    Tøft at du allerede tenker på nummer tre fra samme mønster, – jeg er ikke så god på å gjenta noe jeg har gjort før.

    Ha en bra søndag om det nå blir med strikketøy eller ved symaskinen!

  5. syglad said,

    oktober 19, 2008 kl. 8:06 am

    Duken-ne kommer og er flotte, jeg tror det kommer til og bli fint med en slik i julefarger også.
    Lykke til med dem.

  6. Tutten said,

    oktober 19, 2008 kl. 11:05 am

    Så flink du er som lager flere duker.Lykke til med strikkingen av flower basket sjalet.

  7. Kicki said,

    oktober 20, 2008 kl. 7:41 am

    Oj, så fin den kommer til å bli!! Du er jo en racer med symaskinen. Jenten kommer den, etter du har fått din…

  8. mluni said,

    oktober 20, 2008 kl. 8:43 pm

    Nå er jeg skikkelig imponert, både over dukene og fbs som har kommet fram fra glemselen igjen!

  9. Marita said,

    oktober 24, 2008 kl. 10:49 pm

    Spent på fortsettelsen nå…. Håper quiltingen ordner seg!


Legg igjen en kommentar

