Oppdatering adventsduk lørdag kl 15:10

Okey, jeg er i gang igjen, men så var det stopp…

Har vært i byen og handlet, fant ikke det jeg skulle, men kom hjem med mange stoffer. Rart det der… Men her er i alle fall fremgangen på duken. Jeg er ferdig med toppen, har klippet til vatt og tegnet av mønsteret på applikasjonen. Men jeg har ikke bakside. Denne løperen er nok litt større enn jeg hadde tenkt. Jeg har masse baksidestoffmuligheter, men ikke så store som denne. Jeg får se hva jeg kommer frem til etter hvert.

Jeg ser jeg har gjort en tabbe, men jeg orker faktisk ikke fikse opp i den. Jeg skal bare passe på å ikke gjøre det på nytt. Den svarte blokken er i feilt stoff og er derfor lik den svarte rammen. Det er mindre synlig i virkeligheten enn på bilde, men det irriterer meg litt. Kunne jeg ikke tenkt at det kom til å skje i går da? Da hadde det vært så mye enklere å fikse det. Nå er det rett og slett alt for mange sømmer som må fikses om jeg skal endre det. Derfor blir den værende som den er!

Men det er fortsatt morsomt altså!

5 kommentarer

  1. Marita said,

    oktober 18, 2008 kl. 2:16 pm

    Det har faktisk ikke så mye å si. Du skal ha tre hjerteapplikasjoner på hver siden og da skaper det en kontrast og et blikkfang likevel.

  2. Tutten said,

    oktober 18, 2008 kl. 2:23 pm

    Jeg er imponert . Vilken fart du har på syingen.På dette området er jeg helt grønn (hi-hi) Kos deg videre.

  3. Tittei said,

    oktober 18, 2008 kl. 3:04 pm

    Dette blir nydelig, Kiwa. Bakgrunnsstoff kommer nok snart din vei.
    Ha en fin sylørdag.

  4. sisselS said,

    oktober 18, 2008 kl. 4:42 pm

    Det blir en nydelig duk Kiwa som jeg misunner deg. Ha ei riktig god helg og god syuke.

  5. lise said,

    oktober 18, 2008 kl. 5:45 pm

    Dette ser veldig lovende ut!


Legg igjen en kommentar

