Litt nytt garn i hus…

Ja, litt er vel en liten underdrivelse (heter det det, eller er det overdrivelse, selv om det er nedover?), men litt nytt har det blitt den siste tiden.

Det som er aller mest moro er at mamma på fredag kom hjem etter 16 dager i Peru. Og hva har de i Peru? GARN! Alpakka! Så da mamma lurte på hva jeg ønsket meg fra Peru, så var ikke det så vanskelig å svare. Så jeg ønsket meg garn, og da alpakka…

Og på fredag kom mamma hjem og med seg hadde hun 2 kg garn! Ikke bare garn, men 2 kg baby alpakka!!

babyalpakka

  • 5 nøster brun
  • 5 nøster beige
  • 10 nøster svart
  • 10 nøster blå
  • 8 nøster grønn/oliven
  • 2 nøster grå

Jeg er verdens heldigste!! Jeg aner ikke hva jeg skal strikke, men jeg er sikker på at det blir fint uansett… Tusen takk, mamma!!!

14 kommentarer

  1. Tittei said,

    november 6, 2008 kl. 1:07 pm

    *sikle*
    Du ER virkelig verdens heldigste. Snill mamma har du også.
    Hvor mange luer får du på 2 kilo garn? 50? *fnis*

  2. habitata said,

    november 6, 2008 kl. 1:12 pm

    HELDIGGRISEN!!!!!!!!!! Åååååååååååååååååååååååååååååå jeg har ikke ord. Da b

  3. habitata said,

    november 6, 2008 kl. 1:13 pm

    … lir det bare å følge med på hva som kommer fra pinnene dine femover. Jeg ble så revet med at kommentaren var sendt før jeg var ferdig å skrive…

  4. kamelia said,

    november 6, 2008 kl. 2:21 pm

    Åhhh. Så heldig du er.

  5. lise said,

    november 6, 2008 kl. 5:20 pm

    Heldiggris.

  6. Cruzidull said,

    november 6, 2008 kl. 6:44 pm

    Wow!
    Det aner meg at det blir varme heldige gutter i husstanden fremover! For ikke å snakke om varme hoder.
    Kos deg med garnet, det er deg vel undt!
    😀

  7. Inghild said,

    november 6, 2008 kl. 8:32 pm

    Jøje meg, så flott!

  8. november 6, 2008 kl. 9:01 pm

    Oh my… NÅ ble jeg misunnelig nå… Masse lekkert garn!

  9. sisselS said,

    november 6, 2008 kl. 9:08 pm

    Å du har verdens snilleste mamma akkurat nå ja. Kos deg masse med det flotte garnet (og ikke tenk på oss andre misunnelige).

  10. Tutten said,

    november 7, 2008 kl. 12:59 pm

    Heldiggris.Gleder meg til å se alt det fine du kommer til å lage.Ha en fin helg.

  11. trulte said,

    november 8, 2008 kl. 2:38 pm

    Vær så god! Kos deg.

    Mamma

  12. lbeat said,

    november 10, 2008 kl. 12:36 am

    Wow, så fantastisk!! Du har en utrolig snill mamma 😀

  13. Merete said,

    november 10, 2008 kl. 11:01 pm

    2 kg? Du verden!

  14. Merete said,

    november 13, 2008 kl. 9:39 am

    Wow! Snille mammaen din!
    Fritidsgarnkjolen ser deilig ut. Sitter her og fryser på jobb, og skulle gjerne hatt en slik!
    God bedring Kiwa!

    Klem fra Merete


Legg igjen en kommentar

