Ferdig med Luealong 2008!

Jeg er ferdig med luealong 2008, og jeg regner med at jeg er den første og eneste som er det også. Nå er jo ikke det så veldig rart da, siden det nå er Tittei og meg som holder alongen, og som dermed er de eneste som vet hva desemberluen er. Og siden jeg vet at Tittei ikke er ferdig med alle luene, så vet jeg at jeg er den første og eneste…

Ok, nok selvskryt, men jeg har jobbet litt med dette denne uken her. Jeg manglet noen luer fra tidligere måneder, så her kommer mai:

Nottingham:

Strikket på pinne 6 i Dale Freestyle.

Juni: Lace edge womans hat

Strikket i noe garn fra Dalesalget på pinne 4.

Og august som var Lina:

Strikket i Berocco ultra alpakka, pinne 4.

lina

Ikke verdens beste bilde, men er man alene hjemme og ikke har andre hoder enn sitt eget og to katter, så får man ta det man får til…

Og til slutt er det selvsagt desember, men den må alle vente på! Det er ikke adventskalendertid enda…

7 kommentarer

  1. Tittei said,

    november 13, 2008 kl. 12:32 pm

    Du har strikket feil nederst på Juli-luen, jeg tror du må rekke opp. *fnis*

  2. Cruzidull said,

    november 13, 2008 kl. 3:13 pm

    Det er bare så vanvittig mange luer. Du trenger vel ikke kjøpe en eneste julepresang i år du?
    😉
    Ha en fin dag!

  3. lise said,

    november 13, 2008 kl. 6:23 pm

    Flotte luer, alle som en. Og alle de andre også.

  4. november 13, 2008 kl. 8:24 pm

    Kjempefine luer!

  5. mimouna said,

    november 14, 2008 kl. 4:05 pm

    Se der ja! Fin luesamling!

    Da får vi bare vente på desember da, så er vi i mål.

  6. Tutten said,

    november 18, 2008 kl. 5:44 pm

    Gleder meg til desemberluen kommer.

  7. Hege said,

    november 27, 2008 kl. 12:34 pm

    Flotte luer! Hege


Legg igjen en kommentar

