Godt nytt år!

Det er årets siste dag og jeg sitter her, mett og fornøyd. Skal nå ta pcen med inn i garnlageret og veie det.

I løpet av 2008 har jeg strikket opp 10275 gr garn og strikket 52 luer. Målet var 10 kg garn og ikke mer inn i lageret. Tja, det første klarte jeg da, men det er nok kommet ganske så mye inn. Så nå skal jeg finne ut hvor mye jeg faktisk har, og sette meg ett mål for 2009. Om en og en halv time er vi der og vi er inne i det året der eldstegutten i huset skal begynne på skolen. Det er store ting!

Jeg vil med dette ønske alle som er innom et riktig godt nytt år! Håper det svarer til håp og forventninger!

4 kommentarer

  1. lise said,

    desember 31, 2008 kl. 10:56 pm

    Godt nytt år til deg også, Kiwadarling. Jeg vil herved utfordre deg til å være med på topptrim i 2009! Håper det blir mye fin strikking på oss til neste år også – om ikke imponerende 52 luer!

  2. sisselS said,

    januar 1, 2009 kl. 9:48 am

    Ønsker deg ett riktig godt nyttår.

  3. mereteveian said,

    januar 1, 2009 kl. 10:43 am

    Godt nytt år, både for strikking, familie (og toppturtrim?) og masse kreative innfall!

  4. Mmmarianne said,

    januar 1, 2009 kl. 10:49 am

    Godt Nytt År, Kiwa!
    Takk for all fin lueinspirasjon i året som har gått!


Legg igjen en kommentar

