«Hva gjør du for noe?» sa kalven. «Jeg teller meg, » sa geitekillingen. «Skal jeg telle deg også? »

Jeg føler meg litt som geitekillingen om dagen. Jeg har talt og talt, veid og sortert. Nå har jeg helt kontroll på garnlager og har nok ingen grunner til å kjøp mer garn i dette nye året. Det er rett og slett mer enn nok i dette huset. Så nå er målet å bruke så mye som mulig og kose meg med de skattene som er gjemt på forskjellige steder. Jeg har nok garn til noen gensere, flere pledd, noen par sokker og ganske mange luer. Jeg klarer meg…

Utover det har jeg hatt en fin dag som startet med en deilig tur for å levere barn i barnehagen. Minus 7 grader og sol er en deilig start. Tok ett bilde med mobilen som viser litt av stemningen. Livet er egentlig ganske deilig!

dsc00351

Ønsker alle en riktig god helg. Og følg med på tickeren, kanskje sommerfuglen beveger på seg i løpet av det neste året?

5 kommentarer

  1. mereteveian said,

    januar 3, 2009 kl. 8:38 am

    Telling eller ei, – jo, livet er ganske herlig! God helg!

  2. Marianne G said,

    januar 3, 2009 kl. 11:11 am

    God formiddag. Jeg måtte gå tidlig fra Muffins Party i går, så jeg rakk ikke å hilse på alle. Stikker innom nå i stedet. Ønsker deg samtidig en fin helg.

  3. Cruzidull said,

    januar 3, 2009 kl. 12:42 pm

    Det er en avtale! (vær klar over at telleren min vil gjøre et kraftig hopp når bare restbeholdningen er veid)
    Forresten… Garnredusering og innkjøpsbegrensning… det gjelder vel ikke for 123knit?
    😉

  4. Kicki said,

    januar 3, 2009 kl. 6:26 pm

    Hmm, synes at telleren har beveget seg i «feil» retning jeg… Slit’an!! Måtte en liten tur innom jeg også *fnis*. Men jeg kjøpte bare 5 nøster alpakka til et planlagt prosjekt. Og da teller det jo ikke 😉

  5. Erica said,

    januar 3, 2009 kl. 8:44 pm

    Så flott at garnoversikten falt i smak, jeg har greid å ha stålkontroll helt siden den ble opprettet i august 2008.
    Jeg fikk meg en liten støkk jeg også, over hvor mye jeg hadde.
    Flotte gutter du har, så store de har blitt!


Legg igjen en kommentar

