Jeg er invitert!

Ja for tenk, det er jeg! Jeg er invitert til hobbyparty til Muffin! Jeg har til og med fått invitasjon! Herlige greier.

Nå er jeg ikke helt sikker på om jeg får lov til å komme da.dsc00360

Vi må nemlig ta med vår fineste te- eller kaffekopp. Nå har det seg sånn at jeg ikke drikker kaffe eller te, jg har heller ingen kopper som er favoritt. Så da tar jeg med meg noe av det jeg liker å drikke på en fredagskveld. Jeg lover å oppføre meg ordentlig hele kvelden. Jeg har også tatt med meg strikketøy. Jeg holder på med noen halser til småguttene mine. Så da tar jeg med meg hals nr 2. Gleder meg til å være litt sammen med dere alle!

28 kommentarer

  1. mluni said,

    januar 2, 2009 kl. 10:30 pm

    Kjekt å se deg også, kan du ikke ta noen flere og synge litt for oss?

  2. Nunne said,

    januar 2, 2009 kl. 10:40 pm

    ARTIG, HVEM hadde trodd vi skulle bli så mange?
    Dette var gøy…mange nye damer som jeg ikke har hilsa på.
    Veldig kosleig å møtes her hos Muffin, ho er ei knakende kreativ jente…
    God kveld, jeg er fra Glomfjord og heter Nunne..

    Hals er såååå kjekt, strikk i vei du, hvis du har tid. Jeg bare blogger jeg..

  3. Mrs. Darcy said,

    januar 2, 2009 kl. 10:44 pm

    Har man ingen favorittkopp, så får man ta en annen favoritt ;)! En iskald øl er da ikke å forakte? Kos deg videre i kveld!

  4. januar 2, 2009 kl. 11:04 pm

    Så flink du har vært som har veid garnlageret i dag. Ser av måleren at du har 50 kg, wow. Tenk så mye fint du kan lage av det. Kos deg videre med strikking av halser.

  5. Hobbyugla said,

    januar 2, 2009 kl. 11:17 pm

    Jeg skåler med mitt chablisglass, ha en fortsatt fin fest 🙂

  6. Baja said,

    januar 2, 2009 kl. 11:27 pm

    Heia! Koselig å bli kjent med deg. Er så artig på party, man får jo bekjente over hele landet. Fortsett å drikk øl, det er så bra for håret sa min mormor bestandig 😉

  7. Kate said,

    januar 2, 2009 kl. 11:29 pm

    Skål sier nå jeg, jeg har gått over fra kaffe til juleøl. Det kan jo lett bli skjemt om det ikke drikkes opp. Kos deg masse på party.

  8. Liv-Toril said,

    januar 2, 2009 kl. 11:32 pm

    Hilser på i Muffins party. Ønsker deg fin kveld, og ei god helg.

  9. kamelia said,

    januar 2, 2009 kl. 11:34 pm

    Hyggelig å se deg! Dette partyet var en god ide!

  10. Fjompen said,

    januar 2, 2009 kl. 11:40 pm

    Kjekt å se deg på party. Har ikke fått strikket en maske i hele kveld 🙂 Ha en fortsatt fin kveld.

  11. Hege said,

    januar 2, 2009 kl. 11:49 pm

    Koselig med party!
    Tør ikke veie mitt garn 😉

  12. djinx77 said,

    januar 3, 2009 kl. 12:23 am

    God kveld, eller kanskje god natt siden det er over midnatt nå. Du inspirerte meg til å hente en øl til mannen. Han sier hjertelig takk til deg for den! Hvilken hals oppskrift bruker du? Min søster ønsker deg strikket hals til sin sønn til hans 2års dag om 10 dager.55555

  13. Kiwa said,

    januar 3, 2009 kl. 12:42 am

    Djinx77: Jeg strikker hals ut fra eget hode. Ikke noe vanskelig. Men Felisi sin hals er veldig kjekk. Kan anbefale den. Jeg strikker mine i Free Style fra dale på pinne 4,5. La opp 60 masker og strikket 2r, 2vr i ca 12 cm. Deretter glattstrikk med økning. *Kast, 14r, kast, r,* Hele veien rundt. Fortsett å øke på hver siden av den ene masken. Økning annenhver runde. Strikk så langt du mener er greit, ca 10 cm har jeg til mine på to år. Strikk deretter en runde vrang og fell så av. Veldig enkelt.

  14. Tiriltunge said,

    januar 3, 2009 kl. 1:08 am

    Hyggelig å hilse på deg her i selskapet. Ha ei riktig fin helg.

  15. Ruth@ said,

    januar 3, 2009 kl. 1:19 am

    Hei på deg er seint innom men her er jeg… og lua let it snow er ferdig… spør med det samme er det en knapp til den…???
    herlig med party…

  16. Beate said,

    januar 3, 2009 kl. 1:39 am

    Er det party å er det party, alle skal ha god drikke! 🙂
    Varme klær til småttingene er viktig!

  17. mereteveian said,

    januar 3, 2009 kl. 8:41 am

    Hei og hå, – beklager at jeg ikke hilste skikkelig i går. Jeg tar det igjen nå i dag, jeg. Akkurat nå har jeg tenkt å hviskefortelle at så fort kaffen var unnagjort, kom en rød hansa på bordet. Rester fra julelageret 🙂
    Tror jeg også oppførte meg pent? Bortsett fra det med å hilse skikkelig på folk, da…

    God helg!

  18. Anne Grete said,

    januar 3, 2009 kl. 11:57 am

    Takk for igår, det var en koselig kveld. Ønsker deg en fin helg.

  19. Muffin said,

    januar 3, 2009 kl. 12:27 pm

    Tusen takk for at du kom på party hos meg!
    Det var veldig trivelig! I kveld skal jeg trekke vinneren av vottene, så følg med!

  20. Maja said,

    januar 3, 2009 kl. 12:47 pm

    En liten hilsen kommer her litt sent men godt. Sånn blir det med syke barn i huset.

    Ønsker deg og dine en flott helg

  21. lise said,

    januar 3, 2009 kl. 1:04 pm

    Fikk ikke tid til deg i går jeg, så tett som du drakk. Hoho. Jeg skal skjerpe meg til neste fest.

  22. mimouna said,

    januar 3, 2009 kl. 1:34 pm

    Kjekt med håndarbeidsparty, jammen kom det mange! Tar resten av besøksrunden i dag jeg, jeg sovnet før det var slutt. Ha en fin fredag!

  23. Vigdis said,

    januar 3, 2009 kl. 2:53 pm

    Jeg har meg en party-runde idag, jeg. Rakk bare en liten runde igår! Går det an å skryte av en ølboks, tro? Jeg er nemlig også glad i Hansa…. Ha et riktig godt nytt strikke-år!

  24. AnnetteK said,

    januar 3, 2009 kl. 3:10 pm

    Her var det ennå en ny blogg å kikke i for min del, på en litt sen hilse på runde i forbindelse med Muffin sitt party.

    Vi sees nok igjen 🙂

  25. torill said,

    januar 3, 2009 kl. 3:36 pm

    Frese rundt til alle de som jeg ikke klarte å frese rundt til i går, ble litt sent for meg så jeg måtte trekke meg stillt og roligt tilbake
    ha en forsatt fine ettermiddag

  26. Stubbetufsa said,

    januar 3, 2009 kl. 4:49 pm

    Hei, Kiwa! Jeg holdt ut til kl 4 i natt, da klarte jeg ikke mere, men da var de fleste gått hjem! Jeg fikk ikke hilst på deg, derfor kommer jeg innom nå! Flotte smågutter du har!

  27. Marit said,

    januar 3, 2009 kl. 8:24 pm

    Takk for hyggelig selskap sammen med alle hos Muffin i går kveld! Ønsker deg et riktig godt nytt år!

  28. AnitaK said,

    januar 3, 2009 kl. 10:26 pm

    innom og hilser på i kveld jeg, rakk ikke bortom deg. Kjekt med fest, og den «koppen» er akkurat min smak, ja. evt ett glass vin om ikke «koppen» er der 🙂 fortsatt god helg


Legg igjen en kommentar

