Haugen som krymper i det stille

Lenge siden jeg har vært innom bloggen min nå. Har hatt det så travelt. Jeg strikker og strikker og enda litt til. At jeg også såvidt er tilbake i jobb, gjør ikke saken noe bedre.

Men 9. januar tok jeg dette bildet. Dette er Haugen det refereres til i overskriften. Jeg samlet sammen mange uferdige prosjekter og bestemte meg for å strikke disse ferdig.
haugen1

Denne haugen består 9. januar av:
1. Januarsokker Pi-socks. En er ferdig.
2. Marihøneknestrømper. Er ferdig med en hel og halve skaftet på sokk nr 2.
3. Mittered mittens i Fritidsgarn. En er ferdig.
4. Nøsterbarnteppe. 40 cm strikket.
5. Hals til Erik i Free Style. 3 cm vrangbord strikket.
6. Froskevott. En ferdig uten tommel.
7. Thula sokker i viking sportsragg. En ferdig.
8. Vott i Julia. En vott uten tommel.
9. Dancing lady sokker. Skaft og hel ferdig på sokk nr 1.

Jeg har da som sagt strikket en del i det siste. Det er nå to uker siden jeg tok bildet, men jeg har bare strikket fra Haugen den første uken. (grunnen til det kommer i innlegg senere i dag.) Per dag dato er Haugen redusert til dette:

1. Pi-sokker har fått vrangbord på nr 2.
2. Marihøneknestrømper er ferdig.
3. Mittered mittens er ferdig
4. Nøstebarnteppet måler nå 55cm.
5. Hals til Erik er ferdig.
6. Ingen fremgang på froskevott.
7. Thulasokkene er ferdig.
8. Votten er rekket opp og blir lue i stedet.
9. Ingen fremgang på Dansedamene.

Bilder av de ferdige tingene vil dukke opp i innlegg utover uken som kommer. Men jeg er ganske fornøyd med fremgangen. Skulle bare hatt lyst til å strikke ferdig det nøstebarnteppet, men det er så kjedelig at jeg blir litt gal av å tenke på det.

2 kommentarer

  1. Mien said,

    januar 30, 2009 kl. 8:10 pm

    Ho ho! Gjett om jeg kjenner meg igjen! Bare at jeg ikke har psyket meg opp til å lage en oversiktlig haug av ufoene, de ligger spredt rundt i kister, skap, plastposer etc. En dag skal jeg drikke meg til mot og lete & samle.

  2. februar 4, 2009 kl. 11:49 am

    […] (Strikking, Uncategorized) Mens jeg sitter her og venter på mannen, så kan jeg jo fortelle at haugen krymper. Desverre dukker det opp nye ting i haugen hele tiden, så at den krymper er nok litt […]


Legg igjen en kommentar

