Utfordring og awarder!

Lenge siden nå. Jeg sliter litt med pcen og koblingene opp mot den. Jeg får fortsatt ikke lastet inn bilder fra kamera, pcen finner det ikke. Men nå har jeg gått litt omveier og slik, så nå skjer det noe. Men først, jeg har fått en award fra to forskjellige nettvenner.

strikkeaward-fra-nena

Denne har jeg fått fra både Krisztina og MaritaBK. Tusen takk begge to! Det er mange jeg kan sende denne videre til, har valgt ut tre personer, alle inspirerer meg og er gode venner!

*Tittei: En dame som jeg setter veldig stor pris på, både i bloggverden, men ikke minst i den reelle verdenen. Hun er også luealonggeneral sammen med meg!

*Dyveke: En flott person som har en morsom blogg. Herlig å følge med både i blogg og irl. Hun strikker de nydeligste sjal og morsomste gardiner.

*Cruzidull: En svært savnet person her i Bergen. Flyttet sørover, men holder kontakt både i bloggverden og på msn. Strikker nydelig småplagg til LilleCruz, og heldigvis får jeg lov til å strikke luer til store og små.

Så over til utfordringen. Hanne har utfordret meg og jeg skal finne seks (u)interessante ting om meg selv. Det skal ikke være så vanskelig.

1. Jeg har store problemer med å logge meg av msn for å legge meg om kvelden. Det kan jo være noen sier noe til meg…

2. Jeg er pilatesinstruktør og er hekta på denne type trening.

3. Jeg var på interrail første gang den sommeren jeg fyllte 14 år. Reiste sammen med min søster. Har etter den tid vært på interrail to ganger, en gang alene.

4. Jeg er en hobbyhamster. Jeg hamstrer alt mulig innen hobby.

5. Jeg drikker ingen varme drikker. Synes rett og slett ikke det er godt. Til nød kan jeg drikke en kaffe mocca, men det er det eneste. Og da bare en som er kjøpt i kaffebar, med mye melkeskum.

6. Jeg er mor til tre gutter, de to yngste som er tvillinger, het Frida til ordinær ultralyd. Fredrik het Frida en stund etter det også. Skal ikke være lett å bestemme navn på barn.

Jeg utfordrer videre Tittei, Dyveke, Cruzidull, Erica og Trulte.

Legg igjen en kommentar

