Haugen krymper fortsatt

Mens jeg sitter her og venter på mannen, så kan jeg jo fortelle at haugen krymper. Desverre dukker det opp nye ting i haugen hele tiden, så at den krymper er nok litt løgn.

Her slik den var den 19. januar:

1. Pi-sokker har fått vrangbord på nr 2.
2. Marihøneknestrømper er ferdig.
3. Mittered mittens er ferdig
4. Nøstebarnteppet måler nå 55cm.
5. Hals til Erik er ferdig.
6. Ingen fremgang på froskevott.
7. Thulasokkene er ferdig.
8. Votten er rekket opp og blir lue i stedet.
9. Ingen fremgang på Dansedamene.

Og i dag er den som dette:

  1. Pi-sokkene ble ferdig innen januar var ferdig.
  2. Marihøneknestrømpene er ferdig for lenge siden.
  3. Mittered mittens er ferdig!
  4. Nøstebarnteppet måler 70 cm
  5. Hals til Erik er ferdig og i bruk i bhg.
  6. Froskevotten er fortsatt enslig, men jeg har funnet frem garn og mønster igjen.
  7. Thulasokkene er ferdig.
  8. Votten er rekket opp, men garnet er lagt vekk og blir ingen lue med det første.
  9. Dansedamene fikk en sokk ferdig. Jeg har tydeligvis strikket disse i for tykt garn, for størrelsen rundt ankel og fot ble helt forferdelig. Derfor er de rekket opp i sin helhet for å bli noen andre sokker.

I tillegg er dette kommet til i haugen:

  1. Sikksakkvotter i sandnes alpakka. En vott, uten tommel er ferdig.
  2. Tilting at windmills lappeteppe er kommet i gang. 15 av 32 lapper er ferdig.
  3. Liten rosa kjole er kommet til deling for front og bak.
  4. Hemmelig genser er kommet litt opp på magen.

Ehm, ja, så om haugen faktisk krymper eller vokser, det er vel kun et definisjonsspørsmål. Dette er nok den kjedeligste posten jeg har skrevet her inne, men det er en veldig kjekk måte å holde meg selv oppdatert på hva jeg driver med. Bilder kommer etter hvert. Jeg, pcen og kamera er fortsatt ikke venner, så det krever en del arbeid for å få dem lastet inn på pcen. Men det kommer!

Ha en fin dag alle!

Bare for å bevise at noe er ferdig!

Presenterer Marihøneopalknestrømper!

1 kommentar

  1. Hanne Sol said,

    februar 4, 2009 kl. 3:00 pm

    Det viktigste er vel at haugen forandres – og at du koser deg med det du lager. 🙂


Legg igjen en kommentar

