Tre små mus

I dag er det karneval i bhg til alle guttene. Erik, som absolutt er storebror, fikk storebroroppgaven med å finne ut hva småbrødrene skulle kle seg ut som i år. Han bestemt at de skulle være mus, noe mor var veldig fornøyd med. Etter en stund så skulle Erik også være mus. Okey, helt i orden. Alt som ikke er supermann, spiderman, kaptein Sabeltann osv er helt super. Ja, så da ble det tre små mus her i huset i morges. Veldig søte små mus om du spør meg.

3smamus

Det er faktik første gang Erik ville kle seg ut. Han liker ikke så veldig godt det konseptet, men med omtrent normale klær, lite sminke og bare litt utkledning, så var han med. Fredrik liker veldig godt å kle seg ut, og tuller mye med det i hverdagen også. Mens Oscar er veldig lik Erik der. Han er litt skeptisk til alt som ikke er normalt…

sinnamus

En ikke veldig fornøyd liten gutt. Men han skulle nå i alle fall ha på seg både sminke og ører… Jeg synes selvsagt at han er verdens søteste lille sinna mus.

11 kommentarer

  1. AnitaK said,

    februar 20, 2009 kl. 2:36 pm

    Søte mus da, jeg bare elsker slike bilder der ungene ikke er helt sånn superfornøyde. Det er så artig å ha når de blir litt eldre 🙂 Ha ei fin helg

  2. tika said,

    februar 20, 2009 kl. 3:58 pm

    For noen flotte mus! Godt jeg ikke er den eneste mammaen som synes superhelter ikke er stas. Selv har jeg jenter, og måtte gi tapt for prinsessefaktoren i år.

  3. Hege/jolie said,

    februar 20, 2009 kl. 5:13 pm

    Hei! Det er jammen lenge siden jeg har sett noe til deg! Kom tilfeldigvis over en link til denne sida, så nå skal jeg jammen oppdatere meg. Håper dere har det bra. Tre utroooolig søte mus, ja ❤

  4. Elisabeth said,

    februar 20, 2009 kl. 8:36 pm

    Tre søte mus 🙂 Mine unger skal på årets Maskerade i morgen. Her skal det produseres kostymer til tiger og katt….. Ha en fin helg!

  5. Cruzidull said,

    februar 21, 2009 kl. 10:59 am

    Herlige småmus ja! Hva sier kattene til dette mon tro? Litt over gjennomsnittlig bite size disse vel?

    Jeg holder på med pingvinen, går ikke veldig fort med meg om dagen, men går i alle fall ikke baklengs. Fiskene ble kjempekule. Har alle tre fått?
    Gleder meg til å se den ferdige genseren og ikke minst: Jeg heier på Bryggen i RDS-utfordringen!!!
    😀
    God Strikkehelg!

  6. Tutten said,

    februar 23, 2009 kl. 8:36 am

    Tre sjarmerende mus og flotte fiskevotter du har laget.

  7. Pling said,

    februar 23, 2009 kl. 5:03 pm

    Nydelige mus!
    ~Ingvild

  8. irenetur said,

    februar 25, 2009 kl. 7:24 pm

    Fnis, så utrolig søte de var!!!

  9. Hanne said,

    februar 27, 2009 kl. 11:35 am

    Så skjønne de var, og mye mer kreativt enn ferdige prinsesser og kaptein sabeltanner.

  10. Rekkehuset said,

    februar 27, 2009 kl. 3:01 pm

    Så søte musene dine er! Jeg leverte en spiderman og en batman i dag tidlig – selv om jeg nok må si meg enig med deg i at de godt kunne vært noe koseligere og litt mindre «kommerst». Men, men, jeg mener jo også at de skal få velge selv, og jeg tror ikke karneval hadde vært like gøy om jeg hadde tvunget på dem noe riktig søtt som de ikke ville ha. Heldig du som har en gutt som valgte søte mus!
    Tittet litt nedover her og det Akvariet-heftet så flott ut – genseren du lager blir sikkert kjempefin og vottene var da søte. Hadde jeg hatt en 1-åring skulle jeg laget den pingvindrakten, den var helskjønn:-) Riktig god helg, hjertelig hilsen Hanne.

  11. kjersti m said,

    mars 2, 2009 kl. 1:20 pm

    Er ikke så glad i mus men disse tre, passe fornøyde, var bare helt til å spise opp. Ikke alle unger liker å kle seg ut, men dette var jo en grei løsning :o)


Legg igjen en kommentar

