1. mars – årets første «bad».

I går, 1. mars, tok vi turen til «stranden» vår. Skull bort og kaste litt stein i vannet og se om det var noen ender. Joda, vi kastet stein og så to ender, men vi måtte returnere ganske raskt…

bade Oscar var en lykkelig liten gutt. Bade!, ropte han og hoppet. Og ja, moren lot være å ta han inn, hun fotograferte jo… Prioriteringer.

erikbade

Erik var veldig usikker på dette, det var jo tross alt kaldt vann. Men siden brødrene hadde vært uti, så spurte han om han fikk lov. Ikke det at de to andre spurte, men så spør de ikke om noe heller… Og selvsagt fikk Erik lov…

bade2oscarbade

Og den eneste som syntes vannet var kaldt var far, han måtte ut og hente opp Oscar.

kaldt

Note to self: Kjøp redningsvest til Oscar og Fredrik før våren er her.

16 kommentarer

  1. LindaN said,

    mars 2, 2009 kl. 7:55 pm

    Brrr!!! Redningsvester blir kanskje for dagligtøy å regne for disse småtassene?

    De var supersøte som mus da, spesielt den sinte;)

  2. amylin said,

    mars 2, 2009 kl. 8:05 pm

    Det så jammen kaldt ut! De fiskevottene du har strikket, har jeg kjøpt garn og oppskrift til også. Utrolig hvor mye lekkert garn du fikk.

  3. Hanne said,

    mars 2, 2009 kl. 8:05 pm

    Brrrr. det så passe kaldt ut. Rart med barn og vann altså – kan ikke tenke meg en kombinasjon med større tiltrekningskraft.

  4. petronella said,

    mars 2, 2009 kl. 8:06 pm

    Fantastisk opplevelse som atpåtil er foreviget – Sånnt blir det gode minner av🙂

  5. Tittei said,

    mars 2, 2009 kl. 8:14 pm

    Herlige badebilder. Dert blir nok flere hentinger, best å få tak i redningsvest (med gps?) snarest.

  6. Galadriel said,

    mars 2, 2009 kl. 8:54 pm

    Oi, det så vårlig ut! Men kanskje litt kaldt, ja! Ser ut som om noen koser seg, i alle fall🙂

  7. vivi said,

    mars 2, 2009 kl. 10:50 pm

    Ser ut som dere trenger både redningsvester og løpestreng til småguttene:)

  8. AnnetteK said,

    mars 4, 2009 kl. 9:30 am

    Redningsvest og vadere er sikkert lurt til de kjekkasene der🙂

    En liten oppmerksomhet til deg i bloggen min🙂

  9. totli said,

    mars 4, 2009 kl. 6:11 pm

    haha! fantastisk!

  10. Bente said,

    mars 5, 2009 kl. 8:26 pm

    Herlig! Bare helt herlig!🙂

  11. mars 6, 2009 kl. 7:27 pm

    bevare meg vel, eg frys berre av bildene eg! men tøfffe småen då so hoppa uti!! Har kost meg litt her og der i bloggen din eg no, og eit par ting må eg sei… enig i at nøstebarn teppet er verdas kjedeligaste -men fort gjordt då.. og dei små fiskevottane er sooo søte!!!

    og for å svare på spm, garnet eg fargar legg eg ut på etsy.. eg strikkar nemlig ikkje sokkar… kun babystr.. hihi

  12. Kate said,

    mars 7, 2009 kl. 3:52 pm

    Nå fikk jeg meg en god latter. Som jeg kjenner igjen settingen. Vi har mange turer ned i Gaulosen, som ble noe forkortet pga. bading.

  13. Kicki said,

    mars 7, 2009 kl. 9:30 pm

    Åhh, for noen flotte bilder. He he, sånt blir det gode minner av🙂

  14. Tutten said,

    mars 15, 2009 kl. 8:35 pm

    Hærlige bilder av en badende gjeng. Redningsvestene er vel i hus ,kan jeg tenke meg.jeg venter med badingen til vannet blir varmere.

  15. mimouna said,

    mars 16, 2009 kl. 10:26 pm

    Haha, det der kunne nok minsten min også ha gjort. Tøft at du lot dem få lov da.

  16. hege/jolie said,

    mars 21, 2009 kl. 8:33 pm

    Hehe, se på badegutta, da! Herlig!

    Du, den Cobblestone-genseren. Hvor kan man finne mønsteret? Må jeg spore opp et blad?


Legg igjen en kommentar

